آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

دانلود کنسرت ناصر عبداللهی

با سلام 

امروز   لینک کنسرت ناصر گذاشتم  تا دوستان دانلود کنند ببینند و بشنوند و لذت ببرند

این کنسرت در بهمن ماه سال 83 اجرا شده  به میزبانی شرکت نفت فلات قاره  و محل کنسرت تهران

  کنسرت به صورت عمومی اکران نشده فقط سی دی رو به حاضرین سالن داده شده که همون سال یکی از اقوام که در این مراسم دعوت شده بود   از علاقه من به ناصر خبر داشت سی دی برنامه رو بهم داده بود

بعد از دانلود فایلها می تونید با استفاده از برنامه های میکس ( مثل یولیود استدیو یا پریمیر ) به همان ترتیبی که برای دانلود گذاشتم ( به ترتیب شماره ) فایل ها رو بغل هم گذاشته  و ذخیره کنید  تا کنسرت را به صورت کامل  ببینید


 

در این کنسرت ناصر اهنگ های زیرو اجرا کرد که  به صورت mp3  و تصویری برای دانلود آماده کردم


یا فاطمه بنت نبی



mp3

تصویری

 

حکمت



تصویری


mp3

 

 

بندر عباسی  به همراه اسحاق احمدی


mp3

تصویری

 

شروه خوانی اسحاق احمدی


mp3

 تصویری

 

یه رویا



mp3

 تصویری

 

توضیح در مورد قطعه ناصریا  +اجرای ناصریا + اتمام برنامه 


ناصریا



mp3

تصویری

نظرات 4 + ارسال نظر
mahan یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 23:55

سلام
مرسی به خاطر وبلاگت

از این که به وبلاگ سر زدین ممنون

فرزانه پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:09

با سلام
ممونم که شما هم ناصر را زنده نگه داشتید شرمنده ازتون سوال دارم چرا تصویری حکمت ناصر دانلود نمیشه؟
منتظرم ممون

لینک شو نگاه میکنم اگه مشگل داشت درست می کنم
mer30

ویدا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 http://baro0n.blogsky.com/

سلام

ممنون از پست خوبی که گذاشتید. چطور می تونیم این کنسرت رو با کیفیت خوب داشته باشیم؟ امکانش هست؟
بازم ممنون

راستی با عکس هایی از نینا عبدالهی به روزم.

http://baro0n.blogsky.com/

شاد و پیروز باشید.

سلام دوباره
بله لطف کنید یه ادرس پستی برام بفرستین
در اولین فرصت براتون پست کنم
۰۹۱۹۲۳۲۶۷۹۶ ارش نادری راد

ویدا چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 20:29

یه دنیااااا سپاس!

خواهش می کنم
وظیفه ست
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد