آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

دانلود چند اهنگ قدیمی و خاطره انگیز

با توجه به این که تعدادی از دوستان در هنگام دانلود مشکل پیدا کردند و سایت http://www.4shared.com

فقط برای اعضای خود امکان دانلود را فعال کرده است دوستان میتونند هنگام دانلود



user:starend1010@yahoo.com

pass:101010

را وارد کنند


مرسی




 آهنگ تولدت مبارک  تک نوازی گیتار



خونه مادر بزرگه


دکتر علی رضا شهاب


لیلی جان


علی رضا افتخاری

ای  نامت


ای نامت از دل و جان ، در همه جا به هر زبان جاری است
عطر پاک نفست ، سبز و رها از آسمان جاری است
نور یادت همه شب ، در دل ما چو کهکشان جاری است

تو نسیم خوش نفسی ، من کویر خار و خسم
گر به فریادم نرسی ، من چو مرغی در قفسم
تو با منی اما من از خودم دورم
چو قطره از دریا ، من از تو مهجورم

ای نامت از دل و جان ، در همه جا به هر زبان جاری است
عطر پاک نفست ، سبز و رها از آسمان جاری است
نور یادت همه شب ، در دل ما چو کهکشان جاری است


با یادت ای بهشت من ، آتش دوزخ کجاست
عشق تو در سرشت من ، با دل و جان آشناست

با یادت ای بهشت من ، آتش دوزخ کجاست
عشق تو در سرشت من ، با دل و جان آشناست
چگونه فریادت نزنم ، چرا دم از یادت نزنم در اوج تنهایی
اگر زمین ویرانه شود ، جهان همه بیگانه شود ، تویی که با مایی

ای نامت از دل و جان ، در همه جا به هر زبان جاری است
عطر پاک نفست ، سبز و رها از آسمان جاری است
نور یادت همه شب ، در دل ما چو کهکشان جاری است



صیاد


چون صید به دام تو به هر لحظه شکارم
ای طرفه نگارم
از دوری صیاد دگر تاب ندارم
رفتست قرارم
چون آهوی گمگشته به هر گوشه دوانم
تا دام در آغوش نگیرم نگرانم

از ناوک مژگان چو دو صد تیر پرانی
بر دل بنشانی
چون پرتو خورشید اگر رو بکشانی
وای از شب تارم
در بند و گرفتار بر آن سلسله مویم
از دیده ره کوی تو با اشک بشویم
با حال نزارم
با حال نزارم

برخیز که داد از من بیچاره ستانی
بنشین که شرر در دل تنگم بنشانی
تا آن لب شیرین به سخن باز گشایی
خوش جلوه نمایی
ای برده امان از دل عشاق کجایی
تا سجده گذارم
تا سجده گذارم

گر بوی تو را باد به منزل برساند
جانم برهاند
ور نه ز وجودم اثری هیچ نماند
جز گرد و غبارم
جز گرد و غبارم


غلامرضا صنعتگر 


ای شکوه عطر نرگس


ای شکوه عطر نرگس توی جمعه های خسته
نوم خوب تو طلسمم توی این شوون شکسته
تو عمق ناباور شک تبلور صداقتی
طلوع بکن ترانه سا که معنی حقیقتی
تلخی انتظار بسن بگه به مه از زیر پا
خورشید و هدیه کن عزیز به انتظار عاشقات
به انتظار عاشقات
تو هر جمعه چراغونه تمام کوچه باغامون

چه شوقی داره این آهنگ صدای پای آقامون
تو هر جمعه چراغونه تمام کوچه باغامون

چه شوقی داره این آهنگ صدای پای آقامون
ای شکوه عطر نرگس توی جمعه های خسته
نوم خوب تو طلسمم توی این شوون شکسته
فرشته ها دف ازنن تا از تو اخونه کسی
تو رگ خسته ی زمین تو مثل عمر و نفسی



رضا صادقی

فراموش






مهران زاهدی

تیتراژ سریال اولین شب ارامش  - بگو کجایی


عارف

سلطان قلب ها


یه دل می گه برم برم
یه دلم می گه نرم نرم
طاقت نداره دلم دلم
بی تو چه کنم

پیش عشق زیبا زیبا
خیلی کوچیکه دنیا دنیا
با یاد توام هر جا هر جا
ترکـت نـکـنـم

سـلطان قلـبم تـو هـسـتی تـو هـسـتـی
دروازه های دلم را شکستی
پیمان یاری به قلبم تو بستی
با من پیوستی

اکنون اگر از تو دورم به هر جا
بـر یـار دیـگر نـبـنـدم دلـم را
سـرشــارم از آرزو و تـمـنـا ای یار زیبا


بگذر ز من


بگذر ز من ای آشنا چون از تو من دیگر گذشتم
دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران با سرگذشتم
میخواهم عشقت در دل بمیرد
میخواهم تا دیگر در سر یادت پایان گیرد
بگذر ز من ای آشنا چون از تو من دیگر گذشتم
دیگر تو هم بیگانه شو چون دیگران با سرگذشتم
هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد،عشق تو نمیمیرد
باور کن بعد از تو دیگری در قلبم،جایت را نمیگیرد


هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد،عشق تو نمیمیرد
باور کن بعد از تو دیگری در قلبم،جایت را نمیگیرد



هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد،عشق تو نمیمیرد
باور کن بعد از تو دیگری در قلبم،جایت را نمیگیرد



هر عشقی میمیرد، خاموشی میگیرد،عشق تو نمیمیرد

باور کن بعد از تو دیگری در قلبم،جایت را نمیگیرد


قصر صدف


تو بیا تا بر قراره دنیا
منو تو به عشق هم بنازیم
مثل ماهی توی آب دریا
واسه هم قصر صدف بسازیم
پشت ابرا برسه صدای خنده ما
بره بازم بالاتر نزدیک ستاره ها
تو غممون جون بگیره آرزوهاااا

به من امید میده حرفای شیرینت
گرمی اون بوسه های آتشینت
نمی خوام از گونه هات بریزه اشکی
رو شیار گونه های نازنینت
دوست دارم زنگ صدات
رنگ خوش رنگ چشات
زندگی شیرینه با تو

تو بیا تا بر قراره دنیا


منو تو به عشق هم بنازیم
مثل ماهی توی آب دریا
واسه هم قصر صدف بسازیم
پشت ابرا برسه صدای خنده ما
بره بازم بالاتر نزدیک ستاره ها
تو غممون جون بگیره آرزوهاااا

به من امید میده حرفای شیرینت
گرمی اون بوسه های آتشینت
نمی خوام از گونه هات بریزه اشکی
رو شیار گونه های نازنینت
دوست دارم زنگ صدات
رنگ خوش رنگ چشات
زندگی شیرینه با تو



دیشب  خواب تو را دیدم


دیشب خواب تورا دیدم چه رویای پرشوری
انگار که توی خواب دیدم توسالهاازمن دوری
تورا توی باغی دیدم ، که سرتا سر خزان بود
هزارون چشم پرزه اشک ، به طاق آسمون بود
مثال عکس قرص ماه ، میون آب نشستی
تا دست دادم بگیرمت ، پرچین شدی شکستی
آه ای فلک نفرین به تو ، ببین چه میکشم من
جدا از آن مهر آفرین ، میونه آتشم من


دیشب خواب تورا دیدم چه رویای پرشوری
انگار که توی خواب دیدم توسالهاازمن دوری
تورا توی باغی دیدم ، که سرتا سر خزان بود
هزارون چشم پرزه اشک ، به طاق آسمون بود
مثال عکس قرص ماه ، میون آب نشستی
تا دست دادم بگیرمت ، پرچین شدی شکستی
آه ای فلک نفرین به تو ، ببین چه میکشم من
جدا از آن مهر آفرین ، میونه آتشم من


پژمان مبرا

هوای 18 سالگی

 


حسین ریاضیان

خط قرمز


به امید یه هوای تازه تر
گفتیم از رفتن و خوندیم از سفر
می خواستیم مثل پرنده ها باشیم
آسمونو حس کنیم رها باشیم
اومدیم دلو به دریا بزنیم
رنگ خورشیدو به شهرها بزنیم
اما نه اینجا سراب غربته
سهممون یه کوله بار حسرته
اینجا فصل بی صدای قصه هاست
سرگذشتی داره هر کی بین ماست
یکی از قصه غصه هاش میگه


یکی از غربت لحظه هاش میگه
یکی میخواد شبو مهتابی کنه
شهر خاکستری رو آبی کنه
دلمون تنگه سکوتو بشکنیم
شب و با خورشید و ماه آشتی بدیم
به امید یه هوای تازه تر
گفتیم از رفتن و خوندیم از سفر
می خواستیم مثل پرنده ها باشیم

آسمونو حس کنیم رها باشیم


ایرج بسطامی

گل پونه ها


گل پونه های وحشی دشت امیدم
وقت سحر شد
خاموشی شب رفت فردایی دگر شد
من مانده ام تنهای تنها
من مانده ام تنها میان سیل غمها

گل پونه ها نا مهربانی آتشم زد آتشم زد
گل پونه ها بی همزبانی آتشم زد
می خواهم اکنون تا سحر گاهان بنالم


افسرده ام دیوانه ام آزرده جانم

گل پونه های وحشی دشت امیدم
وقت سحر شد
خاموشی شب رفت فردایی دگر شد
من مانده ام تنهای تنها
من مانده ام تنها میان سیل غمها

من مانده ام تنها میان سیل غمها


امید جبلی

دل و دین من 


علی لهراسبی

دریایی ها 

 

می رم تنها می رم اونور دنیا
می رم پیدا کنم رویای رویا

می رم اونجایی که راهی نداره
می رم تا بشکنم سد رو دوباره

می رم من با همه غرور و مستی
می رم که منتظر هنوز نشستی

می رم تا پاک کنم اشکای گونه
می رم تا خواب تو تا آشیونه

می رم تا جمع کنم ستاره ها رو
می رم تا پر کنم پیاله ها رو

می رم پیدا کنم ندای مستی
می رم تا پر بشم از عشق و هستی
می رم من با همه غرور و مستی
می رم که منتظر هنوز نشستی

می رم تا پاک کنم اشکای گونه
می رم تا خواب تو تا آشیونه

می رم تا جمع کنم ستاره ها رو
می رم تا پر کنم پیاله ها رو

می رم پیدا کنم ندای مستی
می رم تا پر بشم از عشق و هستی


می رم تنها می رم اونور دنیا
می رم پیدا کنم رویای رویا



حس غریب 

 

تو همون حس غریبی که همیشه با منی
تو بهوونه ی هر عاشق واسه زنده بودنی


تو امید انتظاری تو دلای ناامید
مثل دیدن ستاره تو شبای ناپدید


چه غریبونه گذشتند جمعه های سوت و کور
هنوز اما نرسیدی ای تجلی ظهور


با تو ام، با تو که گفتی، تکیه گاه عاشقایی
میدونم یه دنیا نوری، ساده ای، بی انتهایی


مث لالایی بارون، تو کویر بی صدایی

تو خود عشقی، میدونم، ناجی فاصله هایی



تو همون حس غریبی که همیشه با منی
تو بهوونه یه هر عاشق باسه زنده بودنی


تو امید انتظاری تو دلای ناامید
مثل دیدن ستاره تو شبای ناپدید


عمریه دلم گرفته گله دارم از جدایی
غایب همیشه حاضر تو کجایی، تو کجایی
تو کجایی، تو کجایی 

 

بیراه ها   

اونی که مدعی بود عاشقته
اونی که مدعی بود عاشقته
اونی که مدعی بود عاشقته

تو رو تو فاصله ها تنها گذاشت
بی خبر رفت
بی خبر رفت
بی خبر رفت
بی خبر رفت
بی خبر رفت
بی خبر رفت
بی خبر رفت
بی خبر رفت و تو این بی راهه ها
ردپاشم واسه چشمات جا نذاشت

آه ......... دل رو سوزوندی
آه .......... چرا نموندی

آه ......... دل رو سوزوندی
آه .......... چرا نموندی



من و هر ثانیه و جنون تو
واسه من همین خیالت هم بسه
بذار جاده ها اشتباه برن
ما که دستمون به هم نمیرسه

نمیرسه
نمیرسه
نمیرسه

آه ......... دل رو سوزوندی

آه .......... چرا نموندی

آه ......... دل رو سوزوندی

آه .......... چرا نموندی


شهرام زندی

انتظار

مادر

 بوی تو


فرمان فتحعلیان

قصه نجف

توی نجف یه خونه بود،

که دیوارش کاهگلی بود،

اسم صاحاب اون خونه، مولای مرداعلی بود،

نصفه شبها بلند میشد،

یه کیسه داشت که برمیداشت،

خرما و نون و

خوردنی،

هرچی که داشت تو اون میذاشت.

راهی کوچه ها میشد،

تا یتیمهارو سیر کنه،

تا سفره خالیشونو، پر از نون و پنیرکنه

، شب تا سحر پرسه میزد،

پس کوچه های کوفه رو،

تا پر بارون بکنه

،باغهای بیشکوفه رو.

عبادت علی مگه،

میتونه غیر از این باشه،

باید مثل علی باشه

هر کی که اهل دین باشه،

بعد علی کی میتونه،

محرم راز من باشه،

درد دلم روگوش کنه،

تا چاره ساز من باشه.

چشماتو واکن آقاجون

بالهای خستمو ببین

منو نگاه کن آقاجون

دل شکستمو ببین.



سلطان طریقت

ما عشق تو نادیده خریدیم علی یار
ما پرده ی پندار دریدیم علی یار
ما عشق تو نادیده خریدیم علی یار
اندر همه جا نقش تو دیدیم علی یار
دیدیم عیان در همه جا نقش جمالت...مولا
دیدیم عیان در همه جا نقش جمالت...مولا
دیدیم عیان در همه جا نقش جمالت
تابید به دل پرتو انوار جلالت
گشتیم همه عاشق و شیدای وصالت
آسوده نخفتیم شبی را ز خیالت
چون باد به کوی تو وزیدیم علی یار
چون باد به کوی تو وزیدیم علی یار
ما عشق تو نادیده خریدیم علی یار
اندر همه جا نقش تو دیدیم علی یار

ما صوفی سرمست و قدح نوش و فقیریم
صافی نظر و صافدل و صاف ضمیریم
سلطان طریقت شه بی تاج و سریریم
محتاج به حقیم نه بر شاه و وزیریم
دست طمع از هر دو بریدیم علی یار
دست طمع از هر دو بریدیم علی یار
ما عشق تو نادیده خریدیم علی یار
اندر همه جا نقش تو دیدیم علی یار

ای همدم و همراز نبی در شب معراج
ای صد چو سلیمان به درت بنده و محتاج
خاک قدمت بر سر شاهان جهان تاج
ما را به هوایت دل و دین رفت به تاراج
بس طعنه ز اغیار شنیدیم علی یار
بس طعنه ز اغیار شنیدیم علی یار
ما عشق تو نادیده خریدیم علی یار
اندر همه جا نقش تو دیدیم علی یار

ما را ز ازل نام تو تا نقش جبین شد
از پرتو دل دیده ی ما نور میبن شد
مهرت به دل سوختگان ماء معین شد
دل مخزن اسرار حق و عرش برین شد
ما بر در دل عبد عبیدیم علی یار
ما بر در دل عبد عبیدیم علی یار
ما عشق تو نادیده خریدیم علی یار
اندر همه جا نقش تو دیدیم علی یار


 بابا حیدر

من مست مستم بابا حیدر
من مست مستم بابا حیدر
من مست مستم بابا حیدر
من مست مستم بابا حیدر
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
مطربا چنگ بزن و دف بزن و تار بزن
بر جهان تار از آن یار وفادار بزن
دمی از مدح علی حیدر کرار بزن
دمی از مدح علی حیدر کرار بزن
یعنی آن روز که حق بود و دگر هیچ نبود
یعنی آن روز که حق بود و دگر هیچ نبود
در پس پرده ی معبود علی بود به سجود
در پس پرده ی معبود علی بود به سجود
من مست مستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
مطربا چنگ و می و ضربت و نی ساز کنید
دمی از مدح علی را همه آغاز کنید
مدح شه را به لب لعل گوهر باز کنید

مدح شه را به لب لعل گوهر باز کنید

یعنی آن روز که حق بود و دگر هیچ نبود
یعنی آن روز که حق بود و دگر هیچ نبود
در پس پرده ی معبود علی بود به سجود
در پس پرده ی معبود علی بود به سجود
من مست مستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
مطربا چنگ بزن و دف بزن و تار بزن
بر جهان تار از آن یار وفادار بزن
دمی از مدح علی حیدر کرار بزن
دمی از مدح علی حیدر کرار بزن
یعنی آن روز که حق بود و دگر هیچ نبود
یعنی آن روز که حق بود و دگر هیچ نبود
در پس پرده ی معبود علی بود به سجود
در پس پرده ی معبود علی بود به سجود
من مست مستم بابا حیدر مدد
من مست مستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد
من حق پرستم بابا حیدر مدد


بابک امینی

عاشقم من


عاشقم من

عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم


آرزویی جز تو در دل ندارم

عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم


آرزویی جز تو در دل ندارم
من به لبخندی از تو خرسندم
مهر تو ای مه آرزومندم
بر تو پابندم
از تو وفا خواهم
من ز خدا خواهم
تا به رهت بازم جان
تا به تو پیوستم
از هم بگسستم
بر تو فدا سازم جان


محسن یگانه

نشکن دلمو

نفرین


ابی

عادت

ستاره های سربی

کی اشک هاتو پاک میکنه


حمید غلامعلی

عاشقانه

وسعت سبز

 


 جهان


دیگه عاشق شدن فایده نداره


دیگه عاشق شدن ناز کشیدن
فایده نداره نداره
دیگه دنبال آهو دوین
فایده نداره نداره
وقتی ای دل به گیسوی پریشون می رسی ،خودتو نگه دار
وقتی ای دل به چشمون غزل خون می رسی
خودتو نگه دار خودتو نگه دار
دیگه عاشق شدن ناز کشیدن
فایده نداره نداره
دیگه دنبال آهو دوین
فایده نداره نداره

ای دل دیگه بال و پر نداری
داری پیر میشی و خبر نداری
ای دل دیگه بال و پر نداری
داری پیر میشی و خبر نداری
وقتی ای دل به گیسوی پریشون می رسی
خودتو نگه دار
وقتی ای دل به چشمون غزل خون می رسی
خودتو نگه دار خودتو نگه دار
دیگه عاشق شدن ناز کشیدن
فایده نداره نداره
دیگه دنبال آهو دوین
فایده نداره نداره

ای دل دیگه بال و پر نداری
داری پیر میشی و خبر نداری
ای دل دیگه بال و پر نداری
داری پیر میشی و خبر نداری
وقتی ای دل به گیسوی پریشون می رسی
خودتو نگه دار
وقتی ای دل به چشمون غزل خون می رسی
خودتو نگه دار خودتو نگه دار
دیگه عاشق شدن ناز کشیدن
فایده نداره نداره
دیگه دنبال آهو دوین
فایده نداره نداره



فرهاد جواهر کلام


اسب آرزو


اسب نجیب نازنین
پای همیشه سفر
گم شدهام تو بی کسی
منو به شهر من ببر
اسب سفید سرکشم
شعله تیز آتشم
اینجا منم شبیه تو تشنه یه نوازشم
منو ببر جایی که مرز حیات خونههای سنگی و سیمانی نیست
منو ببر جایی که در نقش عشق نشنونی از رنگ بی ایمانی نیست
منو ببر اونجا که دل قیمتی است تمامی زندگیام مال تو
اسب نجیب نازنین
پای همیشه سفر
گم شدهام تو بی کسی
منو به شهر من ببر
اسب سفید سرکشم
شعله تیز آتشم
اینجا منم شبیه تو تشنه یه نوازشم
منو ببر جایی که مرز حیات خونههای سنگی و سیمانی نیست
منو ببر جایی که در نقش عشق نشنونی از رنگ بی ایمانی نیست
فدای چین و شکن یار تو سلام نامردومیها مال تو
منو ببر اونجا که دل قیمتی است تمامی زندگیام مال تو
منو ببر جایی که مرز حیات خونههای سنگی و سیمانی نیست
منو ببر جایی که در نقش عشق نشنونی از رنگ بی ایمانی نیست
فدای چین و شکن یار تو سلام نامردومیها مال تو
منو ببر اونجا که دل قیمتی است تمامی زندگیام مال تو



پرویز پرستویی


 نه دیگه این واسه ما دل نمیشه


نه دیگه این واسه ما دل نمیشه
نه دیگه این واسه ما دل نمیشه
هر چی من بهش نصیحت می کنم
که بابا آدم عاقل آخه عاشق نمی شه
میگه یا اسم آدم دل نمی شه
یا اگه شد دیگه عاقل نمی شه
بهش میگم جون دلم این همه دل توی دنیا
چرا یک کدوم مثل دل خراب و صاحب مرده ی من
پا پی تنهای خوشگل نمی شه
چرا از این همه دل
یک کدوم مثل تو دیوونه ی زنجیری نیست
یک کدوم صبح تا غروب تو کوچه ول نمی شه
میگه یک دل مگه از فولاده


که تو این دور و زمونه چشش و هم بذاره
هیچ چیزی نبینه یا اگه چیزی دید
خم به ابروش نیاره
میگم آخه بابا جونم اون دل فولادی
دست کم دنبال کیس خودشه
میگه از اشک چشش زیر پاش گل نمیشه
میگه هر صید که می شه قلب باشه
میگه هر صید که می شه قلب باشه
اما هر چی قلب شد دل نمی شه
نه دیگه نه دیگه
نه دیگه این واسه ما دل نمی شه
نه دیگه این واسه ما دل نمی شه

تو مارو دیوونه کردی



فرزاد فرومند

 سرنوشت

با دروغ

توی چشمای سیاهت


بگو که دوستم داری

دروغ محض


محسن فرهی

دل شکسته

دل شکسته رو عزیز دل شکسته میشناسه


گریه ی پنهون شبو نگاه خسته میشناسه

حتی اگه هیچی نگی سکوت تو پر از غمه
خنده بی رنگ لبات معنی اشک نم نمه
معنی اشک نم نمه

یه تیکه ابریم من و تو یه لحظه آرووم نداریم
خیلی کوتاه عمرمون کی میدونه کی میباریم

بین من و تو واژه ها فرقی نداره نازنین
ببین تو آینه ی چشام کی بیقراره نازنین
کی بیقراره نازنین

دل شکسته رو عزیز دل شکسته میشناسه


گریه ی پنهون شبو نگاه خسته میشناسه

یه تیکه ابریم من و تو یه لحظه آرووم نداریم
خیلی کوتاه عمرمون کی میدونه کی میباریم

بین من و تو واژه ها فرقی نداره نازنین
ببین تو آینه ی چشام کی بیقراره نازنین
کی بیقراره نازنین

دل شکسته رو عزیز دل شکسته میشناسه


گریه ی پنهون شبو نگاه خسته میشناسه

دل شکسته رو عزیز دل شکسته میشناسه


گریه ی پنهون شبو نگاه خسته میشناسه


بندر


 با دلم


نموندی




محمد رضا عیوضی


رنگین کمون


مثل یک رنگین کمون هفت رنگ
سرگذشت زندگیمون رنگ رنگ
ای صمیمی ای قدیمی همقطار
در دل شب شبنم عشقی بکار
شهر شب با مردم چشمک زنش
غصه هامو ریخته توی دامنش
ازدحام کوچه های بی کسی
پر شده از یک بغل دلواپسی
این منم دلواپس بود و نبود


از غم ای کاشها چشمم کبود
تا به کی از آرزوهامون جدا
با تو هستم با تو مستم ای خدا
بغچه عشقم همیشه باز باز
جانمازم تشنه راز و نیاز
هم زبونی ها اگه شیرین تره
هم دلی از هم زبونی بهتره


قاسم افشار


وقف پرنده ها


متبرک


امیر تاجیک

زیر آسمان شهر


آدما با همو تنهان هر کدوم یه جور معمان
بعضی واژه ها یه رازن بعضی واژه ها بی معنا
آدما نقشای رنگی گاهی شادن گاهی غمگین
آخه زندگی بنا نیست که سراسر باشه شیرین
زیر اسمون این شهر چرا دشمنی چرا قهر
وقتی که میشه تهی کرد جام زندگی رو از زهر
جام زندگی رو از زهر


آدما خوابنو بیدار ادما راضیو بیزار
آدما قصه ی جاری قصشون قصه ی تکرار
چی حقیقت چی سرابه چی گناهه چی ثوابه
چهره های اشنایی صورتی پشت نقابه
صورتی پشت نقابه
آدما با همو تنهان هر کدوم یه جور معمان
بعضی واژه ها یه رازن بعضی واژه ها بی معنا


مانی رهنما


پرنده

پرنده ، همقفس ، همخونهء من
زمستون رفت و شد فصل پریدن
همین دیروز تو از این خونه رفتی
ولی از اومدن چیزی نگفتی
تو را در حنجره یک دشت آواز
تو را در سر هوای خوب پرواز
من اینجا خسته و غمگین و تنهام
نمیدونم که می مونم تا فردا
چی میشد اون هوای برفی و سرد
تو رو راهی به این خونه نمیکرد
بهار کاغذین خونهء من
تو رو راضی نکرد آخر به موندن


من عادت میکنم با درد تازه
جدایی شاید از من من بسازه
دلم تنگه دلم تنگه برایت
نگاهم با نگاهت داشت عادت
تو اونجا با گلای رنگارنگی
من اینجا پشت دیوارای سنگی
تو با جنگل تو با دریا تو با کوه
منو اندازه ی یه فصله اندوه
من عادت میکنم با درد تازه
جدایی شاید از من من بسازه
دلم تنگه دلم تنگه برایت

نگاهم با نگاهت داشت عادت


فنجون


جای لب ‌هات روی فنجون مونده ، رد عطرت توی ایوون مونده
قصمون به سر رسیده اما پرسه هامون یاد بارون مونده
شب ‌های تاریک بی‌ حوصلگی ، وقتی‌ هیچ کی نیست که حرفاتو بگی‌
چشماتو به ماه آسمون بدوز ، همه حرفاتو بگو به سادگی‌

من صداتو می شنوم ، باور کن
با شب های تلخ دوری سر کن
حرفاتو به من بگو از راه دور
گریه کن ، گونه ی من رو تر کن
گریه کن ، گونه ی من رو تر کن


بی‌ تو باغچه ی خونه پاییزه ، بی‌ تو از ترانه غم می ریزه
بی‌ تو غصه‌ ها زیادن این جا ، بی‌ تو شادی های من ناچیزه
عکس تو روی پیانو مونده ، خاطرات کهنمون ، نو مونده
هنوزم رو سر این ترانه ‌ها ، سایه ی علاقه ی تو مونده
من صداتو می شنوم ، باور کن
با شب های تلخ دوری سر کن
حرفاتو به من بگو از راه دور
گریه کن ، گونه ی من رو تر کن
گریه کن ، گونه ی من رو تر کن


ویگن

دل دیوانه


با تو رفتم
بی تو باز آمدم
از سر کوی او دل دیوانه
پنهان کردم در خاکستر غم
آن همه آرزو دل دیوانه

چه بگویم با من ای دل چه ها کردی
تو مرا با عشق او آشنا کردی


پس از این زاری مکن
هوس یاری مکن
تو ای ناکام دل دیوانه
با غم دیرینه ام
به مزار سینه ام
بخواب آرام دل دیوانه

قدو بالا

قد و بالای تو رعنا رو بنازم


تو گل باغ تمنّا را بنازم

تو که با عشوه گری از همه دل می بری
من و شیدا می‌کنی چرا نمی رقصی

تو که با موی طلا قد و بالای بلا
عشوه بر پا می‌کنی چرا نمی رقصی


قد و بالای تو رعنا رو بنازم


تو گل باغ تمنّا رو بنازم



چو برقصی تو فریبا ببری از دل من تاب وتوانم
چو خرامی ز تمنا فکنی برق هوس بر دل وجانم
زنگاهم چو گریزی تو پریزاده مگر خواب و خیالی
چه شود گر که خرامی تو که شیرین تر از امید وصالی


قد و بالای تو رعنا رو بنازم


تو گل باغ تمنّا رو بنازم





قد و بالای تو رعنا رو بنازم


تو گل باغ تمنّا را بنازم

ای سبک رقص بلا تو نکن ناز و بیا
تو که در رقص ترب شعبده بازی

ای گل عشق و صفا مرو از محفل ما
تو که شاداب تر از هر گل نازی

قد و بالای تو رعنا رو بنازم


تو گل باغ تمنّا را بنازم



چو برقصی تو فریبا ببری از دل من تاب وتوانم
چو خرامی ز تمنّا فکنی برق هوس بر دل و جانم
زنگاهم چو گریزی تو پریزاده مگر خواب و خیالی
چه شود گر بخرامی تو که شیرین تر از امید وصالی

قد و بالای تو رعنا رو بنازم


تو گل باغ تمنا را بنازم

قد و بالای تو رعنا رو بنازم


تو گل باغ تمنا را بنازم

سیمین غانم

گل گلدون من

گل گلدون من شکسته در باد
تو بیا تا دلم نکرده فریاد
گل شب بو دیگه شب بو نمی ده
کی گل شب بو رو از شاخه چیده
گوشه ی آسمون پر رنگین کمون
من مثل تاریکی تو مثل مهتاب
اگه باد از سرزلف تو نگذره
من میرم گم میشم تو جنگل خواب
گل گلدون من ماه ایوون من
از تو تنها شدن چو ماهی از آّب
گل هر آرزو رفته از رنگ وبو
من شدم رودخونه دلم یه مرداب
آسمون آبی میشه اما گل خورشید رو شاخه های بید دلش میگیره

اسمون ابی


من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام

من از اون آسمون آبی میخوام
من از اون شبهای مهتابی میخوام
دلم از خاطره های بد جدا
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام
من از اون وقتها یه بیتابی میخوام

من میخوام یه دسته گل به آب بدم
آرزوهامو به یک حباب بدم
سیبی از شاخهء حسرت بچینم
بندازم رو آسمون و تاب بدم
گل ای پونه بهار دل من


محمد نوری

جان مریم

مبارک باد

دیدمت


دلکش

 عاشقم من

عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم


آرزویی جز تو در دل ندارم

عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم


آرزویی جز تو در دل ندارم
من به لبخندی از تو خرسندم
مهر تو ای مه آرزومندم
بر تو پابندم
از تو وفا خواهم
من ز خدا خواهم
تا به رهت بازم جان
تا به تو پیوستم
از هم بگسستم
بر تو فدا سازم جان


عاشقم من عاشقی بی قرارم
کس ندارد خبر از دل زارم


آرزویی جز تو در دل ندارم
من به لبخندی از تو خرسندم
مهر تو ای مه آرزومندم
بر تو پابندم
از تو وفا خواهم
من ز خدا خواهم
تا به رهت بازم جان
تا به تو پیوستم
از هم بگسستم
بر تو فدا سازم جان

خیزو با من در افقها سفر کن
دل نوازی چون نسیم سحرگاه
ساز دل را نغمه گر کن
همچو بلبل نغمه سر کن
نغمه گر کن
همچو بلبل نغمه سر کن


یردی از یادم + ویگن

بردی از یادم . دادی بر بادم . با یادت شادم
دل به تو دادم . در دام افتادم . از غم آزادم
دل به تو دادم . فتادم به بند
ای گل بر اشک خونینم نخند
سوزم از سوز نگاهت هنوز
چشم من باشد به راهت هنوز

چه شد آنهمه پیمان . که از آن لب خندان
بشنیدم و هرگز خبری نشد از آن

کی آیی به برم . ای شمع سحرم
در بزمم نفسی . بنشین تاج سرم . تا از جان گذرم

پا به سرم نه . جان به تنم ده


چون به سر آمد . عمر بی ثمرم

نشسته بر دل غبار غم . زآنکه من در دیار غم
گشته ام غمگسار غم

امید اهل وفا تویی . رفته راه خطا تویی
آفت جان ما تویی

بردی از یادم . دادی بر بادم . با یادت شادم
دل به تو دادم . در دام افتادم . از غم آزادم
دل به تو دادم . فتادم به بند
ای گل بر اشک خونینم نخند
سوزم از سوز نگاهت هنوز
چشم من باشد به راهت هنوز


چنگیز حبیبیان

خاطره

ویطانم



سعید شهروز


خورشید خانم



دکتر محمد اصفهانی


حسرت

نمی خواستم خورشید و ازت بگیرم
نمی خواستم آسمونت ابری باشه
نمی خواستم که چشات بارونی و سرد
سهم تو گرِِِِِیه باشه بی صبری باشه
آرزوم بوده کــه آسمون تو شبـها
برا تو یه سقف پر ستــاره باشه
روی طاقچه ماه برات مثل یه آینه
کهکشونا هم برات گهواره باشه
نازنین من اگه تاریکم غمی نیست

تو به فرداها به روشنی بیندیش
همه پنجره ها ارزونی تو
به جهانی خوب و دیدنی بیندیش
دخترم دلخوشی بابا همیشه
به گل افشونی لبخند تو بوده
خودش آشنای پاییزه و اما
برا خاطر تو از بهار ســروده


سپیدو سیاه


شب سردی است و من افسرده
راه دوری است و پایی خسته
تیرگی هست و چراغی مرده
می کنم تنها از جاده عبور
دور ماندند زمن آدمها
سایه ای از سر دیوار گذشت
غمی افزود مرا بر غمها
فکر تاریکی و این ویرانی
بی خبر آمد تا با دل من
قصه ها ساز کند پنهانی
نیست رنگی که بگوید با من
اندکی صبر سحر نزدیک است

هر دم این بانگ بر آرم از دل
وای این شب چقدر تاریک است
خنده ای کو که به دل انگیزم
قطره ای کو که به دریا ریزم
صخره ای کو که بدان آویزم
مثل اینست که شب نمناک است
دیگران را هم غم هست به دل
غم من لیک غمی غمناک است
هر دم این بانگ بر آرم از دل
وای این شب چقدر تاریک است
اندکی صبر سحر نزدیک است


معصومیت از دست رفته


باور کن باور کن تنها ماندی دلا
دردا من دردا تو دردا از عشق ما
باور کن باور کن غربت را غصه را
ای آشنا
باور کن می میری می سوزی در گناه
سرگردان بی سامان بی یاور بی پناه

مرگت را باور کن تنها بی تکیه گاه
ای همصدا
می سوزی می سازی با دردی اینچنین
بی شعله بی آتش بی باور بی یقین
دلها را باور کن باور کن یارا


وفا

عشق است و آتش و خون
داغ است و درد دوری
کی می توان نگفتن
کی می توان صبوری
کی می توان نرفتن
گیرم پری نمانده
گیرم که سوختیم و خاکستری نمانده

با دوست عشق زیباست
با یار بی قراری
از دوست درد ماند و از یار یادگاری
گفتی از روز سفر
گفتم از من مگذر
مجنون
لیلا
رفتی بی بال و بی پر

ولایت عشق

تنها ترین سردار

تو ای پری کجایی




مجید انتظامی

کرخه تا راین

کرخه تا راین

کرخه تا راین

کرخه تا راین

کرخه تا راین

کرخه تا راین

کرخه تا راین

کرخه تا راین

کرخه تا راین

کرخه تا راین

بوی پیراهن یوسف




ناصر چشم اذر

باران عشق 

باران عشق

باران عشق

باران عشق

باران عشق

باران عشق

باران عشق

باران عشق


استاد غلامحسین بنان


الهه ناز

 جوانی

بهار دلنشین


اندی

 اگه عشق همینه

خدا چرا عاشق شدم


حامی

سام ونرگس

 گل مینا

ماه دلگیر


حسین بختیاری

 نه دیگه این واسه ما دل نمیشه


خب دیگه کم کمک داشت فراموشم می شد 

مخمل صدات

هق هق گریه هات

بارون خنده هات

وقتی رفتی جا گذاشتی دلتو

با ارزوهام تنها گذاشتی دلتو 

بی خبر  به کجا

کجا جا گذاشتی دلتو

حالا که عاشقت شده دل

چرا تنها گذاشتی دلتو؟

اهای

آوازه خون دیگه نخون که عاشقت منم

رفیق گریه هات همدم تنهایی هات منم

نه دیگه این واسه ما دل نمیشه
نه دیگه این واسه ما دل نمیشه
هر چی من بهش نصیحت می کنم
که بابا آدم عاقل آخه عاشق نمی شه
میگه یا اسم آدم دل نمی شه
یا اگه شد دیگه عاقل نمی شه
بهش میگم جون دلم این همه دل توی دنیا
چرا یک کدوم مثل دل خراب و صاحب مرده ی من
پا پی خیال باطل نمی شه
چرا از این همه دل
یک کدوم مثل تو دیوونه ی زنجیری نیست
یک کدوم صبح تا غروب تو کوچه ول نمی شه


میگه یک دل مگه از فولاده
میگه یک دل مگه از فولاده
که تو این دور و زمونه چشش و هم بذاره
هیچ چیزی نبینه یا اگه چیزی دید
خم به ابروش نیاره
میگه هر صید که می شه قلب باشه
میگه هر صید که می شه قلب باشه
اما هر چی قلب شد دل نمی شه
نه دیگه نه دیگه
نه دیگه این واسه ما دل نمی شه
نه دیگه این واسه ما دل نمی شه
نه دیگه این واسه ما دل نمی شه
نه دیگه این واسه ما دل نمی شه
نه دیگه این واسه ما دل نمی شه





حبیب

در این زمانه بی های و لال پرست


دکتر شاهکار بینش پژوه


تهدید


اسکناس


توانا بود هرکه دارا بود،
ز ثروت دل پیر برنا بود

سکه و پول و اسکناس چاره کار آدماس
خونت کجاست ماشینت چیه ؟ فهم و شعور باد هواس


پول ، اسکناس ،، پول ، اسکناس

سکه و پول و اسکناس چاره کار آدماس
خونت کجاست ماشینت چیه ؟ فهم و شعور باد هواس


تو این روزا هر کی پول داره ، تو چراغ جادوش غول داره
کور و کچل ، بی سواد و زشت ویلا داره ولی مثل بهشت
صدتا تحصیل کرده نوکرشن ، زناش سن دخترشن
ملق و وارو از پشت میزنه ، امضاء بلد نیست، پای چکاش انگشت میزنه

اسمت چیه ؟ جابرم
سواد داری ؟ اکابرم
خونت کجاست ؟ ترجیشه
عیال میال ؟ ارتیشه (اتریش)
پس زن داری ؟ چه جورشم
بازم میخوای ؟ آره! غلومشم
چی
کچلم ؟میدم مو بکارم
خوش تیپ میشم خوش گل میشم خیلی قشنگ
میدم دم اسبی کنن گیسامو
شلوار جین میپوشم راسته و تنگ
کلاس گیتار میرم و پات میمیرم
اگه یه روز بری سفر یاد میگیرم !
اگه یه روز بری سفر...
یه ویلا دارم که دیگه آخرشه
جنوب فرانسه س خیلی تکه
سونا داره با جکوزی (اوه)
تابستوناش آی خنکه (واه)
دارو ندارم و پات میریزم
دیگه چی میگی
مبارکه ؟
مبارکه،
بابا! سکه و پول و اسکناس چاره کار آدماس
خونت کجاست ماشینت چیه ؟ فهم و شعور باد هواس


پول ، اسکناس ،، پول ، اسکناس

خونت کجاست ؟ زعفرانیه
هاپو داری ؟ اسمش بانیه (هاپ هاپ هاپ)
مدرکت چیه ؟ فوق لیسانس . پاپام خریده از بیزانس
ماشینتون ؟ اوه الگانس
بابا! سکه و پول و اسکناس چاره کار آدماس
خونت کجاست ماشینت چیه ؟ فهم و شعور باد هواس



پیتزا میزنم و لازانیا
بیفستروگانو با آب پرتقال
گاهی توی حموم آواز میخونم (آووو)
دور از جونت مثل شغال
آخه پاپا میگه صدای تو خیلی قشنگه
اینجا واسه پیشرفت تو جا خیلی تنگه
تو این مملکت هیچ کسی قدر تو رو نمیدونه
کسی به استعداد تو توی ایران نمیمونه

اگه بهم OK بدی ماه عسل میریم ونیز
اگه بگی نه میل بافتنیو میچپونم توی پریز
اگه نخوای زنم بشی چاره کار
خودکشی با قرصای مامانه ( نه )
هفته ای یه دفعه پاتوق من بیمارستان لقمانه
از خارج میخرم سه چهارتا دکترا
اگه فقط مشکل تو ، مدرکه
همه پولای پاپامو پات میریزم
دیگه چی میگی ؟ مبارکه ؟
مبارکه ،
بابا! سکه و پول و اسکناس چاره کار آدماس
خونت کجاست ماشینت چیه ؟ فهم و شعور باد هواس



سکه و پول و اسکناس چاره کار آدماس
خونت کجاست ماشینت چیه ؟ فهم و شعور باد هواس



گروه بلک کتس


بگو منو کم داری


یه نیمکت تنها
یه شعله ی خاموش
یه لحظه یک رویا
منو تو در آغوش
یه یادگار از عشق
رو تنه درخت پیر
یه قصه ی کوتاه
ای وای از این تقدیر
بگو منو کم داری بگو
بگو کمی غم داری بگو
بگو تو هم بی قراری
یه لحظه آروم نداری
مثه یه ابر بهاری
بگو که هر شب می باری
بگو دلت برام تنگ شده
همون دلی که می گن از سنگ شده
بگو دیگه طاقت نداری


اشک توی چشمام میاری
بگو منو کم داری بگو
بگو کمی غم داری بگو
بگو که نامه هامو خوندی
بگو برام دل سوزوندی
هق هقه گریمو شنیدی
بگو که اشکامو دیدی
بگو دلت برام تنگ شده
همون دلی که میگن از سنگ شده
بگو دیگه طاقت نداری


اشک توی چشمام بیاری
بگو منو کم داری بگو
بگو کمی غم داری بگو
بگو منو کم داری بگو
بگو کمی غم داری بگو



نظرات 27 + ارسال نظر
یک صبح یک ترانه سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 18:45 http://yeksobhyektarane.blogfa.com/

سلام‌ آقا ارش خسته نباشی

با اهنگ مرتضی علی دخیله اجرا با گیتار از رضا صادقی بروزم.

سلام دوست عزیز
باشه حتما میام
مرسی

علی جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 15:34 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام دوست خوبم ...

به روزم ...

منتظر حضور گرمتون هستم ...

یا علی ...

سلام
دوست عزیز
حتما میام

ر-م دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:11

میشه بگی آهنگای دیگه ی حسین بختیاری رو از کجا میتونم دانلود کنم؟ مرسی

سلام
نمیدونم باید سرج کنی
اگه پیدا نکردی به سایت زیر یه سر بزن

www.iransong.com
البته فیلتره

بعد از این که وارد شدی تو صفحه ی اصلی طبق حروف الفبا (فامیلی خواانده )
وارد صفحه خواننده مورد نظر شدی روی اسم اهنگ ها کلیلک کن تا اهنگ پخش بشه یه بار به طور کامل
متاسفانه قابلیت دانلود ندارند اما می تونی بعد از این که یه بار به طور کامل پخش شد با برنامه jet Audio ازش رکود بگیری تا تو سیستمت سیو کنی اهنگ ها رو
مرسی از حضورت تو وبلاگ

ر.م چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:04

باشه
ممنون

سجاد یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:39

ممنون

خواهش می کنم
تشکر از حضورت تو وبلاگ
mer30

اخسان یکشنبه 29 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:24

mer15+15

سلام


منم

هم


mer29+1

احمد دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 http://talkhand2.mihanblog.com

سلام
خواستم تشکر کنم
خیلی از آهنگا رو دان کردم
راستی عنوان قشنگی هم گذاشتی
با خیلی از این آهنگا میشه خاطره بازی کرد!
ممنون
و خدانگهدار

سلام

مرسی

[ بدون نام ] شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:48 http://epikur2012@yahoo.com

سلام دمت گرم خیلی حال دادی;-)(

سلام

قربانت

مرسی

روجا :) جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:23 http://www.future-d-r.blogfa.com


سلااااام ، مرسی خیلی خوب بود، ولی کاشکی دانلودش ۴shared نبود آخه خب دلم میخاست ازشون داشته باشم

با سلام

مشکل نداره که دانلود هاش

مرسی

وحید جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:57

واقعا کارت عالییییییی بود.هرچی بگم کم گفتم.دمت گرم شدیییییییییییییدا

سلام

مرسی

امید چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 http://nahavand63.blogfa.com/

سلام مرسی عزیزم دلم نیومد نظر ندم و ازت تشکر نکنم خیلی خاطره انگیز هستن بخصوص خط قرمز

سلام

قربانت مرسی عزیز

amir ragbar جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:49

agha vaghan nemidoonam chi begam
damettttttttt garrrrrrrrrrrrrrrrrmmmmmm

salam


Ghorbanat

http://qaemcloob.ir چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:01 http://qaemcloob.ir

دوست خوبم سلام
ممنون از مطالب بسیار زیبا تون
با اجازه چندتا از مطالب شما رو توی شبکه گذاشتم
انشاالله راضی باشی
خوشحال میشم شما هم عضو شبکه بشی
http://qaemcloob.ir
میتونی بیای اونجا یه گروه تشکیل بدی،مدیر گروه باشی و دوستانتو دعوت کنی و بصورت گروهی فعالیت کنی
اونجا هر قدر مطلب پست کنی امتیاز میگیری و هر لحظه میتونی ببینی چقدر پستات لایک خورده یا بازنشر شده
خلاصه حیفه این همه مطلب زیباست که غریب بمونه و منتشر نشه
ارسال مطالب در شبکه های اجتماعی
ساخت گروه / چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین /صندلی داغ
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین//صندلی داغ/ ساخت گروه
منتظر حضور گرم شما هستم
حتما بیا

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸

¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
¸¸.•*´•.♥.•`*•.¸
(..')/♥ ♥('..)
.\♥/. = .\█/.
_| |_ ♥ _| |_
http://qaemcloob.ir

به شبکه دوست یابی "قائم کلوب" بپیوندید

اولین شبکه ی مجازی مردم زیبا..

http://qaemcloob.ir


وبلاگ خیلی قشنگی دارین با عضویت در کلوب ما میتوانید
http://qaemcloob.ir
وبلاگ خود را به دوستان معرفی نمایید
ودوستان خوبی پیدا نمایید /
ساخت گروه//چت آنلاین//تبادل لینک//بازی آنلاین/صندلی داغ
منتظر حضور گرم شما هستم
امیدوارم بیای و کنار هم باشیم...

سلام

مرسی حتما میام

hossein پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:55

vaghean mamnun khatersaz bud

mer30 aziz

دریا سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:48 http://khalefan2q.blogfa.com

سلام. میشه فایل لیلی جان دکتر شهاب رو برام ایمیل کنید؟ واقعا ممنونتون می شم! آخه نمی تونم از این لینک دانلود کنم!

amir دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 20:57 http://yahoo

عااااااااااااااااااااااالیییییییییییییییی بوووووووووووووووود ممنون

قربانت
مرسی

شیما سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:19

:گریه:من یه اهنگ ازمعین می خوام هرچی می گردم پیداش نمی کنم

سلام
می تونید از گوگل تهیه کنید

Ahmad دوشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:24

هزاران بار تشکر از شما و ممنون فقط برای گذاشتن پسورد سایت 4شارد خیلی ممنون

خواهش می کنم

.... دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:39

داداش اهنگ کمکم کن ای خدا پنجره ها رو باز کنم رو بذار
خوانندشو نمیدونم ام برام خودم میخونم حال میکنم

سلام ندارم عزیز

پریا شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 21:47

سلام من دنبال خواننده این شعرم

دو سه روزه دلم ، تنگ برایت

چرا رفتی بیا ، جانم فدایت

همیشه یادمه رخساره ماهت

تویی لیلی و من مجنون نگارم

هنوزم چشم برات من بی قرارم

دو سه روزه دلم آواره گشته

به دنبال تو در هر کوه و دشته

شاد این قسمتم از سرنوشته

چرا از زندگی ، این شد نصیبم

نگفتی بی تو من ، خیلی غریبم

تو که رفتی شدم ، آشفته یارم

ندیدی روز و شب گریون و زارم

هنوزم از غمت آروم ندارم

بیا ای مهربان ، آرامش من

بیا پایان بده ، به خواهش من

تویی لیلی و من مجنون نگارم


ممنون میشم اسم خوانندشو بگین

سلام

گوش نکردم

رضا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 18:48

سلام داداش..ی اهنگ بود تو ماشین رفیقم گوش دادم خیلی دنبالشم..اسمشم نمیدونم...ولی ی زن و مرد با هم میخوندن..آهنگ شادی بود...ی تیکش میگفت وای وای وای امان از این عشق

سلام

گوش نکردم

تو گوگل بگرد

zereshk64 سه‌شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:35

با درود
اجازه بدین یه مقدار از شما انتقاد کنم
اول این که ,این چه وضع آهنگ به اشترا ک گذاشتن ه ؟
آهنگ ها اگر نه همه ولی متاسفانه تعداد زیادی ناقص با کیفیت بسیار پائین .
دوم این که نام آهنگ ها اشتباه , مثلا بردی از یادم را فقط زدین BORDY و تازه نام خواننده را زدین ویگن در صورتیکه باید مینوشتین زنده یاد بانو دلکش و زنده یاد ویگن
بقیه موارد را هم اصلا دیگه از خیرش میگذرم .
لطفا از انتقاد من ناراحت نشید

سلام رفیق
توی وبلاگ به اسم خودشون هست
این آهنگ ها به همین اسم ها در ارشیو جمع شده
مرسی

هستی چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 14:30

سلام اقا من دربه در دنبال این اهنگم شما ندارینش؟؟؟

دین و ایمونمو برده اون نگاشو اون صداش بزا تا بشم به قوربون چشاش اگه اون یه بار بگه تو زندگی دوسم داره به خدا جونمو من میزلارم حتی زیر چاش

سلام

از لینک زیر دانلود کنید
http://followme.blogsky.com/1393/10/04/post-113/-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88-%D8%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85%D9%88

عرفان چهارشنبه 24 دی‌ماه سال 1393 ساعت 22:27

اقا اسم این آهنگ چیه ؟
دوست دارم همیشه خوشگل تر از من کجا پیدا میشه
یه ساله دنباله این آهنگم :((((((((

نمی دونم

پوریا پنج‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 14:14

سیاوش قمیشی

رضا چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 http://reza.124@gmail.com

سلام من دنبال خواننده قدیمی اهنگ زیر هستم اگر نامشو میدانید اعلام بفرمایید ممنون می شوم به غربت میروم دل از تو گیرم زکویت میروم شاید بمیرم غریبم بهتر است تا اشنایا پشیمان میشوی ای بیوفایا بیا ببین من میروم غم توبا خود میبرم

سلام
نمیدونم متاسفانه

کهکشان جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 23:17

عالی، واقعا آهنگای بی نظیری بود. دمت گرم.
پایدار باشی داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد