آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

دانلود صندلی داغ

با سلام

در این پست دانلود برنامه صندلی داغ رو اماده کردم  با حضور ناصر

با تشکر فراوان  از دوست خوبم سید بزرگوار سید مهدی  افضلی مدیر محترم وبلاگ ناصریای بندر برای تهیه  این برنامه 




صندلی داغ۱


صندلی داغ۲


صندلی داغ۳


صندلی داغ۴


صندلی داغ۵


صندلی داغ۶


صندلی داغ۷


صندلی داغ۸




نظرات 4 + ارسال نظر
ویدا شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 23:17

مرسی از زحمتی که بابت لینک ها کشیدی....
من همیشه به وبلاگت سر میزنم.
موفق باشی دوست عزیز

با سلام
وظیفه ست
مرسی
خوشحال شدم

Ash7 شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:16

خیلی ممنون
بهترین خواننده را همراه به یاد آریم

سلام

مرسی عزیز

Ash7 دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:41

دومین قسمت برا من فیلتر میشه
بقیه مشکل نداره
برا شما لینکش سالمه؟؟؟!
در ضمن تو نظر قبلیم اشتباه تایپی بود:همراه=>همواره

لینک ها سالمند چند بار دانلود شدند

مرورگر تون عوض کنید عزیز

مرسی

Ash7 دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 20:51

ببخشید قسمت ششم هم لینکش فیلتر میشه
این دو قسمت رو نتونستم دان کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد