آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

دوستت دارم

دوستت دارم


یک بار خواب دیدن تو به تمام عمر می ارزد

پس نگو که رویای دور از دسترس خوش نیست

قبول ندارم

گرچه جسم خسته اس

ولی دل دریاست

تاب و توانش بیش از این هاست

دوستت دارم و تاوانش هرچی باشد- باشد

دوست خواهم داشت بیشتر از دیروز

باکی ندارم

از هیچ کس و هر کس که تو رو دارم


نظرات 2 + ارسال نظر
سحربانو یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:32 http://manott.blogfa.com

سلام خیلی قشنگ و عالی بود.خوشحال میشم بهم سربزید.آپم لینکم کنید خبر دهید تا لینکتون کنم.توسط سحر باتو.تت

سلام دوست عزیز و جدید

مرسی لطف دارین شما

حتما باشه


mer30

سمانه دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 http://ourdifferentworld.mihanblog.com/

سلام وبلاگتون عالیه. خوشحال میشم یه سری به وبلاگ جدیدم بزنید و نظر بدید.وبلاگم یه جورایی بعضی اوقات علمیه...

سلام
لطف دارین دوست عزیز


حتما میام

mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد