آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

نقاب ناصر برای ناصر

دانلود 2 تک اهنگ دیگه از ناصر



نقاب



(لینک اصلاح شده نقاب )  دانلود 


ناصر برای ناصر

نظرات 2 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:22 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام.واقعا ممنونم.خیلی ممنونم.
نمی دونم چه طوری ازتون تشکر کنم.
یاعلی مدد.

سلام

خواهش می کنم وظیفه ست

MER30

مدیر وبلاگ مهدی عندلیبی شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:51

با سلام خدمت شما که از دوستداران و طرفداران ناصر عزیز هستین .
من از دوستان نزدیک ناصر و مهدی عندلیبی هستم و در رابطه با ترانه های نقاب و ناصر برای ناصر که جهت دانلود روی وبلاگ خود قرارا داده اید میخواستم بدانم منبعی که این دو ترانه را از آن گرفته اید را طی ایمیلی به آدرس ایمیلی که در بالا ذکر شده ایمیل بفرمایید .
قبلا از همکاری شما دوست و طرفدار عزیز کمال تشکر را دارم .

با سلام
حتما باشه چشم

mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد