آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

راز

راز


یه زخم کهنه روی بالم
یه آسمون که چشم به رام نیست
به غیر واژه غریبی
چیزی توی ترانه هام نیست
حتی یه آینه پیش روم نیست
که اسممو یادم بیاره
تنها ترین مسافر شب
تو خلوتم پا نمیزاره
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
تو هم کنارم نمیمونی
دل من از نژاد عشق
از تو و از ترانه لبریز
یه دنیا غم توی صدامه
مثل سکوت تلخ پاییز
رنگ پرنده غریبم
من از نژاد آسمونم
میون این همه ستاره
من یه شهاب بی نشونم
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
تو هم کنارم نمیمونی
تو هم کنارم نمیمونی
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی
ازم نخوا با تو بمونم
تو هیچی از من نمیدونی
اگه بگم راز دلم رو
تو هم کنارم نمیمونی


نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام...
خیلی ممنون...
پاینده باشید که شما هم به نوبه ی خود یاد این عزیز زنده یاد را بیشتر زنده نگه می دارید.من که ثانیه ای نیست به یاد ناصر عزیزم نباشم.روحش شاد انشاالله...
می خواستم بپرسم من اگه برنامه پنجره را که درآن ناصر عزیزم حضور پیدا کرده بود را بخواهم چطوری باید گیر بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همان که کت سفیدرنگ پوشیده بود و دو مجری داشت که یکی از آنها آقای حسینیان بود و از شبکه سه هم پخش شده بود.خیلی دوست دارم این فیلم را داشته باشم.چون متاسفانه به غیر از چند لحظه های تیکه ای در فیلمهای دیگر ندیده ام...ممنون میشم اگر کمکم کنید تا اینو داشته باشم...
یاعلی مدد...

با سلام

خیلی لطف دارین شما

این برنامه رو ندارم


اما

پنجره شبانه هست که در اولین فرصت برای دانلود میزارم


مرسی

نینوش یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:07

با سلام وتشکر از اینکه یاد ناصریای عزیز را در اذهان فراموشکاران دو باره زنده میکنید.میخواستم بپرسم از ایشان چند سی دی تصویری کنسرت در بازار موجود هست؟البته من هوای حوا 82 وناصریا 79 وبوی شرجی وبهار کویر را دارم اما بطور اتفاقی صحنه هایی از یک کنسرت دیگر ایشان را دیدم ولی چون اسم کنسرت را نمیدانم نمیتوانم سرچ کنم..در ضمن در آن کنسرت کت وشلوار خردلی روشن پوشیده بود.در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.با تشکر

با سلام خدمت شما دوست عزیز

لطف دارین شما

ندیدم این کنسرت و احتمال میدم به صورت عمومی پخش نشده باشه

اما می تونین بقیه کنسرت هارو از وبلاگ دانلود کنید

مرسی

سوگند شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:01 http://aso2011.blogfa.com

سلام دوست عزیز
شماهم وب خوبی دارین با تبادل لینک موافقم

سلام

لطف دارین شما

مرسی

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد