آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

۱۵ ابان ماه  ۱۳۹۰


بندر عباس


بهشت زهرا



قطعه 5


قطعه مفاخر



بی تو ای بودو نبودم عمر یک لحظه بسن                   پهنه ی وسیع عالم بی تو بی مه قفسن


                                                   

از او لحظه ای که قلبم بی خو قابل ایدونست             دگه دل به غیر تو دلبسته باطل ایدونست


                                                   

    بی مه آواز خونت از تو خوندن آرزون                      هنرآفرین حضورت به ای عاشق آبرون


                                                   

      حنجرم اگیت اگه هزار دونگم بکنی                        اگه تو صدا ننینی موا گنگم بکنی


                                                    

هرکه طالب صدامن تو صدا دنبال تون(خدا)                   بی تو از صدا شواتن در پی وصال تون







نظرات 5 + ارسال نظر
یاسمین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:53 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

در هرکجا باشی فراموشت نخواهم کرد...
ناصر عزیزم روحت شاد...

گل خاکسترین چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:02

سلام..نمیدونم اهل بندری یا نه ؟...اما اگه اهل اون دیار با صفایی..اگه گذرت به مزار داداش ناصر خورد از قول من بهش سلام دو قبضه برسون و بگو دلم براش تنگه...خیلی تنگ...

سلام



نه عزیز


از کویریم

سلام همه دوستان و به ناصر رسوندم


مرسی

vida جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:17 http://baro0n.blogsky.com

تو ندیم اطلسی ها
تو بهار خونه بودی.....

ناصر جان تا همیشششششه یادت توی قلب تک به تک ما زنده خواهد ماند....

در هرکجا باشی فراموشت نخواهم کرد...

روحت شااااد و یادت تا ابد ماندگار عزیزترین عزیز........

ممنون دوست خوبم. حس کردم اونجا هستم...

با سلام

مرسی

فقط همین و بس

vida جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 14:25 http://baro0n.blogsky.com

واقعا هم اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است...

مرسی

ازی دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 08:43

خیلی دلم میخواد بیام بندر بیام و مقبره تو رو ببینم خیلی حیف شدی خیلی هر روز با صدات روزمو آغاز میکنم

سلام

عزیز من هم بندر نیستم

تو کویر ام

بخواه ی می تونی بری

فقط بخواه

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد