آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

دانلودسری اول برنامه پنجره

( تمامی لینک ها اصلاح شدند)

دانلود قسمت اول


 دانلود   (اجرای قطعه احمد ثانی ) قسمت دوم 


دانلود قسمت سوم


دانلود  قسمت چهارم 


دانلود  (شروه خوانی اسحاق حمدی) قسمت پنجم


دانلود قسمت ششم

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:58

با سلام دانلود ها خراب است
میشه درست کنید هر کاری کردم دانلود نشود
منتظرم

سلام

بله حتما

مرسی

یاسمین شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:37 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام...
بسیار سپاسگذارم ممنون...
ناصر عزیزم انشاالله جات خیلی خوبه.مثل همیشه مهربون و شوخ طبع.خیلی خوب بود برنامه ی جالبی بود ولی من ندیده بودم .باز هم ممنون.
ولی مثل اینکه این برنامه دوبار از ناصرجان دعوت کرده بود نه؟چون من بعضی از صحنه های کوچک آن یکی را دیده ام که گفتم همین دو مجری بودند ولی ناصر عزیز تنها مهمانشان بود وکت سفیدرنگی بر تن داشت .اگر آن را هم در اختیارمون بگذارید که دیگه بی نهایت سپاسگذارتان خواهم شد.
یاعلی...

با سلام

خواهش می کنم
بله درسته این سری اول دانلود بود دو سه هفته ی دیگه یقیه شو برای دانلود آماده می کنم

مرسی

متین سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:30

با سلام با سپاس فراوان
خیلی زیبا بود کامل بوداین برنامه
اخه خیلی زود تمام میشه
دیگر از ناصریا چیزی دارید پشت صحنه کنسرت یا ... دارید ؟میذارید
عیدتون هم مبارک

سلام دوست عزیز

این سری اول بود برای دانلود دو سه هفته ی دیگه بقیه شو برای دانلود آماده می کنم

کنسرت دوبی و چند برنامه تلوزیونی دیگه هست دو سه هفته دیگه برای دانلود آماده میشه

مرسی

یک معلم چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 http://Makemoreprogress.blogfa.com

با عرض سلام
از شما دعوت می شود از وبلاگ " شما می توانید زبان انگلیسی را یاد بگیرید"
بازدید بفرمایید.
موفق باشید.

با سلام


بله حتما میام
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد