آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

قصل بهار

 

 

 

 

فصل بهار


نارِت ز یادُم اُو لحظه ئونی که با تو بودُم
آتش عشقت تو دامن ایزه به تار و پودُم

وقتی که تُمدی نگاهت اُمکه عاشقت بودُم
تیر نگاهت ایخا تو قلبُم لَرزی وجودُم
نارِت ز یادُم اُو لحظه ئونی که با تو بودُم
آتش عشقت تو دامن ایزه به تار و پودُم

اَرِم به صحرا مه وا خود تو فصل بهارِن
اَرِم تو باغون اَکنِم گردش که گلعُزارِن
نارِت ز یادُم اُو لحظه ئونی که با تو بودُم
آتش عشقت تو دامن ایزه به تار و پودُم

ای نازنینُم اى مونس دل اُمید جُونُم
فصل بهارِن دشت لاله زارن مبَر ز یادُم


نارِت ز یادُم اُو لحظه ئونی که با تو بودُم

آتش عشقت تو دامن ایزه به تار و پودُم


نظرات 5 + ارسال نظر
حامد جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:50 http://www.psychologicalscience.ir

آرش جان چطوری؟ تعطیلات خوش میگذره؟ وقت کردی یه سری هم به من بزن، آپیدم، راستی این پستتم من نگرفتم به چه زبونی بود ولی در کل جالب بود مرسی

سلام

رفیق

قربانت مرسی

حتما میام

عزیز جنوبی بود بندر عباسی

رز یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 18:38 http://ray-of-hope.blogfa.com

merci az webe khubet

سلام

مرسی لطف دارین شما دوست عزیز

گل خاکسترین دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:04

سلام....سال نو مبارک...آرزو دارم به تموم آرزوهاتون برسید...امسال عید بیشتر دلتنگ ناصر بودم این دلتنگی از اسفند شروع شده بود ...اولین شب سال نو خوابشو دیدم که خیلی خوشحال بود ...خدا کنه که اینطور باشه...روحش شاد

با سلام


سال خوبی داشته باشی عزیز

مرسی

حدیثه پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:53

سلام
میشه لینک کنسرت های ناصرو درست کنی تا من دانلودشون کنم قربانت

سلام

دوست عزیز


بگید به من کدوم کنسرت مشگل داره

همشون سالمند لینک ها

چشم


مرسی

ادمین دونا جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 http://elm2elm.blogfa.com

سلام دوست جون
خوبی ؟ وبلاگت در چه حالیه ؟
مطالب قشنگی داری ، سایت مارو ازشون بی بهره نذار!
انجمن های علمی - تفریحی دونا به تازگی افتتاح شده و کم کم داره به پای نسخه قبلیش یعنی وبلاگ علم تو علم می رسه
از شما هم دعوت می کنم تا با عضویت در سایت ما هم مارو از مطالب خوشگلت بهرمند کنی هم از مطلب هایی که بقیه می ذارن استفاده کنی
بیا یه سری بهمون بزن ، اگر خوشت نیومد دلیلتو مثل یه انتقاد بهمون بگو تا اصلاح کنیم اگرم خوشت اومد با عضویتت خوشحالمون کن
منتظرتم توی :

www.
doona.
vcp.
ir


دیر نکنی

سلام


قربانت

حتما میام مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد