آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

ماندگار

ماندگار


با صدای پیمان اهوازی




دانلود

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:03

با سلام کارت ۲۰است خیلی قشنگ بود ولی صدای ناصریا یه چیز دیگه است راستی بام از ناصریا فیلم داری ؟؟؟؟؟
خیلی دنبال کارهای ناصریا می گردم ولی پیداش نکردم
منتظرهستم
خسته نباشی
بدانکه ناصریارا خیلی دوست دارم

سلام

لطف داری عزیز

یک سری از کارهای تصویر ناصر هست

در اولین فرصت برای دانلود میزارم


مرسی

shahab جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:56

بد میخونه مصنوعی خیلی. جدیدا همه میخوان به یاد ناصر کنن . مقلدها راه تقلیدم یاد ندارن .
کجایی ناصر ببینی...
تو کنسرت زاهدانش یه نفرو معرفی کرد خیلی شبیه ناصر میخوند اگه ازش کاری داری بزار
میگفت این راهه منو میره!!!

سلام

تنهابازاری که خوب فروش داره تو این اشفته باز بازار تقلید و ریا کاری ه

هرچند تو این دنیا هر کس هر کاری که دوست داره می تونه انجام بده

مطمئن باش ناصر الان بود ناراحت نمی شد کسی ازش تقلید کنه

یه اهنگ هم با مجتبی کبیری خونده (تنهایی )که می تونی از وبلاگ دانلود کنی

مرسی

shahab جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:27

بابا تابلوی ناصر نیست ...(تنهایی)
اگه عاشق صدای ناصر باشی مثله مادری هست که چشاشو ببندند توی هزاران نفر بازم بچشو پیدا میکنه . صدای ناصر تک بود .من از سال 74 یا 75 فکر کنم ناصرو توی برنامه صبحگاهی که اجرا کرد دیدم و شنیدم .باهاش زندگی کردم و میکنم .

سلام

صدای ناصر نیست خب دیگه

پیمان اهوازی با مجتبی کبیری خونده

مرسی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد