آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

سری دوم دانلود آهنگ

سعید شهروز


خورشید خانم



فرامرز اصلانی


اگه یه روز بری سفر


یه دیواره


می دونی دل اسیره


امید

گل رویایی



منی که بار غم رو
تا پای جون کشیدم
تو رو پیدا کردم
به آرزوم رسیدم

وقتی که در نگاهت
طلوع عشق و دیدم
دیدم شراب نابی
سبو سبو چشیدم

ای گل رویایی
ای مظهر زیبایی
تو عروس شهر افسانهایی
عاشقت میمونم
قدر تو رو میدونم
نیاد اون روزی
که بی تو بمونم

توی مروارید اشکات
خودم و چه ساده دیدم
گل عشق و از نگاهت
مثل یک ستاره چیدم
اومدی از پشت ابرا
از تو قصه و کتابم
با همون نگاه اول
واسه دردام چاره دیدم

ای گل رویایی
ای مظهر زیبایی
تو عروس شهر افسانهایی
عاشقت میمونم
قدر تو رو میدونم
نیاد اون روزی
که بی تو بمونم

عشق به رنگ دریاست
به رنگ آسمون
به رنگ چار فصل خدا میمونه
عشق بهار زیباست
بهار بی خزونه
هدیه ای از خدای عاشقونه

ای گل رویایی
ای مظهر زیبایی
تو عروس شهر افسانهایی
عاشقت میمونم
قدر تو رو میدونم
نیاد اون روزی
که بی تو بمونم



منی که بار غم رو
تا پای جون کشیدم
تو رو پیدا کردم
به آرزوم رسیدم

وقتی که در نگاهت
طلوع عشق و دیدم
دیدم شراب نابی
سبو سبو چشیدم

ای گل رویایی
ای مظهر زیبایی
تو عروس شهر افسانهایی
عاشقت میمونم
قدر تو رو میدونم
نیاد اون روزی
که بی تو بمونم
ای گل رویایی
ای مظهر زیبایی
تو عروس شهر افسانهایی
عاشقت میمونم
قدر تو رو میدونم
نیاد اون روزی
که بی تو بمونم



سرتوبذار رو شونه هام




ویگن

چرا نمی رقصی 


قد و بالای تو رعنا رو بنازم

تو گل باغ تمنّا را بنازم
تو که با عشوه گری از همه دل می بری
منو شیدا می‌کنی چرا نمی رقصی
تو که با موی طلا قد و بالای بلا
فتنه بر پا می‌کنی چرا نمی رقصی
قد و بالای تو رعنا رو بنازم

تو گل باغ تمنّا رو بنازم
چو برقصی تو فریبا ببری از دل من تاب وتوانم
چو خرامی ز تمنا فکنی برق هوس بر دل وجانم
زنگاهم چو گریزی تو پریزاده مگر خواب و خیالی
چه شود گر که خرامی تو که شیرین تر از امید وصالی
قد و بالای تو رعنا رو بنازم

تو گل باغ تمنّا رو بنازم
قد و بالای تو رعنا رو بنازم

نو گل باغ تمنّا را بنازم
ای سبک رقص بلا تو نکن ناز و بیا
تو که در رقص طرب شعبده بازی
ای گل عشق و صفا مرو از محفل ما
تو که شاداب تر از هر گل نازی
قد و بالای تو رعنا رو بنازم

نو گل باغ تمنّا را بنازم
چو برقصی تو فریبا ببری از دل من تاب وتوانم
چو خرامی ز تمنّا فکنی برق هوس بر دل و جانم
زنگاهم چو گریزی تو پریزاده مگر خواب و خیالی
چه شود گر بخرامی تو که شیرین تر از امید وصالی
قد و بالای تو رعنا رو بنازم

تو گل باغ تمنا را بنازم
قد و بالای تو رعنا رو بنازم

تو گل باغ تمنا را بنازم 

 



همایون  (امین حبیبی)

نمی تونم



اونکه یه وقتی تنها کسم بود
تنها پناه دل بی کسم بود
تنهام گذاشت و رفت از کنارم
از درد دوریش من بیقرارم
هوم ههوووووم
خیال میکردم پیشم میمونه
ترانه عشق واسم میخونه
خیال می کردم یه همزبونه
نمیدونستم نامهربونه
هوم هووووووم
با اینکه رفته اما هنوزم
از داغ عشقش دارم میسوزم
فکر و خیالش همش باهامه
هرجا که میرم جلو چشامه جلو چشامه
دلم میخواد تا دووم بیارم
رو درد دوریش مرحم بزارم
اما نمیشه راهی ندارم
نمیتونم من طاقت بیارم
نمیتونم من طاقت بیارم
اونکه یه وقتی تنها کسم بود
تنها پناه دل بی کسم بود
تنهام گذاشت و رفت از کنارم
از درد دوریش من بیقرارم
هوم هووووووم
خیال میکردم پیشم میمونه
ترانه عشق واسم میخونه
خیال می کردم یه همزبونه
نمیدونستم نامهربونه
هوم هووووووووم
با اینکه رفته اما هنوزم
از داغ عشقش دارم میسوزم
فکر و خیالش همش باهامه
هرجا که میرم جلو چشامه جلو چشامه
دلم میخواد تا دووم بیارم
رو درد دوریش مرحم بزارم
اما نمیشه راهی ندارم
نمیتونم من طاقت بیارم
نمیتونم من طاقت بیارم





بنیامین


خط سوم


من بیخود و تو بیخود ما را کی برد خانه
من چند تو را گفتم کم خور دو سه پیمانه

در شهر یکی کس را هشیار نمی‌بینم
هر یک بتر از دیگر شوریده و دیوانه

اندک اندک جمع مستان می‌‌رسند
اندک اندک زین جهان هست و نیست

نیستان رفتند و هستان می‌‌رسند
اندک اندک ...

یار مرا غار مرا عشق جگرخوار مرا
یار تویی غار تویی خواجه نگهدار مرا

قطره تویی بحر تویی لطف تویی قهر تویی
قند تویی زهر تویی بیش میازار مرا

یار منم غار منم دلبر و دلدار منم
غنچه منم خار منم

دور مشو دور مشو وین همه مغرور مشو
دور مشو مشو ...

خانه خراب می کنی
خانه برآب می کنی
خانه سراب می کنی

ناز مکن ناز بیا
خانه برانداز بیا
باز مرو باز بیا

دور مشو دور مشو ...

نظرات 2 + ارسال نظر
الهام شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:04

چقدر زیبا بود نشنیده بودم تا به حال

سلام

مرسی عزیز

هادی شنبه 14 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 20:24

سلام. بنظرم خواننده ی ترانه ی نمیتونم اقای همایون نیکخواهی باشن.بهرحال ممنونم.

ممنون مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد