آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

رخصت نزدیک است

ترانه ماه: بزودی آلبوم جدیدی از قطعات منتشر نشده زنده یاد ناصر عبداللهی با عنوان «رخصت» منتشر خواهد شد. ...



در این آلبوم، برخی اتودها و قطعات قدیمی منتشر نشده «ناصر عبداللهی» بازسازی و در قالب یک آلبوم کامل (متشکل از 11 قطعه) مهیا شده است که با اخذ مجوز نهایی از دفتر موسیقی، تا پایان ماه مبارک رمضان منتشر و در دسترس عموم علاقمندان این خواننده فقید قرار خواهد گرفت.

نام این آلبوم که شش سال پس از کوچ غریبانه ناصریا منتشر خواهد شد، "رخصت" است و در آن، قطعاتی چون «دل عاشق» و «هستی من» نیز قرار گرفته است.

«ماندگار» عنوان آخرین آلبوم عبداللهی بود که چندی پس از درگذشت وی و در زمستان 85 منتشر شد.

وی پیش از آن نیز خالق آلبوم های پُرمخاطبی چون: عشق است، دوستت دارم، بوی شرجی و هوای حوا شده بود.

ناصر عبداللهی روز 29 آذر ماه 1385 در بیمارستان هاشمی نژاد تهران درگذشت و در زادگاهش بندرعباس، به خاک سپرده شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:25

سلام وخسته نباشین یعنی تا چند روز دیگه واقعا البوم رخصت میاد دوباره مثل دفعه قبل نشه

سلام

ان شالله

من که دارم روز شماری می کنم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد