آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

به امیدی که دل را بر ضریح غربتش بندم


دانلود  ( به امیدی که دل را بر ضریح غربتش بندم )



دانلود 2


چهل شب سوختم آیینه باریدم دعا کردم

 

دلی با اشک شستم نذر دیدار خدا کردم

 

چهل شب زیر باران خیس شد پیراهن روحم

 

شدم شفاف و خود را پاک از این رنگ و ریا کردم

 

چهل شب در چهل منزل به دنبال خودم رفتم

 

خودم را ، آن من گمگشته خود را صدا کردم

 

به دنبال صدایی مهربان از خویشتن رفتم

 

جهتها ناگهان گم گشت و رو بر نا کجا کردم

 

دلم از کوچه های توبه رفت و با خدا پیوست

 

من او بار ها را هر چند در دوزخ رها کردم

 

درونم جنگلی در می پسچید همچون نی

 

شراری بر نوا بخشیدم و آتش به پا کردم

 

به امیدی که دل را بر ضریح غربتش بندم

 

غزل های غریبی نذر پابوس رضا کردم 


نظرات 8 + ارسال نظر
سهیل جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:24

من نتونستم عطر حضور رو دانلود کنم چون ام پی تری نبود. می خواستم بدونم این کار چه مضمونی داره و با گویش بندرعباسی است یا فارسی ؟

سلام

لینک مشکلی نداره چند بار ی هم دانلود شده

این قطعه بندریه

مرسی

شهرام سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:53

سلام .
با عرض پوزش ولی این دکلمه اصلا بندرعباسی نیست و همانطور که خود ناصر عزیز گفت از روی یک کتاب خوانده.

سلام

این قطعه بله بندر عباسی نیست من هم قطعه عطر حضور رو گفتم که بندریه عزیز

مرسی

الهام سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:06

لطفا این آهنگو با picolo آپلود کن دانلود با این سرور مشکله

سلام

باشه حتما

milad یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 19:47

salam . in shero ye khanandeh beh yad naser khoondeh . esmesh ehsan hastesh age gir avordi hatman bezar man file naghesesho daram age betoonam barat mifrestam

سلام


نمیدونستم

خوشحال میشم برام بفرستین تو وبلاگ بزارم بقیه بچه ها هم داشته باشن
arashnaderyrad@gmail.com
مرسی

نوشین سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 22:13

می خواستم به عرضتون برسونم .......وب جالبی دارید ممنون

سلام

مرسی

الهام چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 00:37 http://s3.picofile.com/file/7378429779/EHSAN_Mehre_Ali_O_Zahra.m

این کارو گوش بده جالبه

سلام و مرسی

جالبه

به خودش هم زحمت نداده آهنگ بی کلامش هم که اماده بوده


نمی دونم ؟؟؟

محمد چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:31 http://popzahedan.blogsky.com

با سلام بی زحمت ما رو با اسم هنرمندان سیستان و بلوچستان به آدرسی که دادم لینک کن. من شمارو لینک کردم

سلام

حتما

مرسی

TINA چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:47

IN KAREH NASER O HAR KI KHONDEH VAGHEAN DAMESH GARM YAD NASER O KARDAN BEH HAR SHEKLI GHASHANGEH

سلام

مرسی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد