آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

به امیدی که دل را بر ضریح غربتش بندم




دانلود  ( به امیدی که دل را بر ضریح غربتش بندم )



دانلود 2


چهل شب سوختم آیینه باریدم دعا کردم

 

دلی با اشک شستم نذر دیدار خدا کردم

 

چهل شب زیر باران خیس شد پیراهن روحم

 

شدم شفاف و خود را پاک از این رنگ و ریا کردم

 

چهل شب در چهل منزل به دنبال خودم رفتم

 

خودم را ، آن من گمگشته خود را صدا کردم

 

به دنبال صدایی مهربان از خویشتن رفتم

 

جهتها ناگهان گم گشت و رو بر نا کجا کردم

 

دلم از کوچه های توبه رفت و با خدا پیوست

 

من او بار ها را هر چند در دوزخ رها کردم

 

درونم جنگلی در می پسچید همچون نی

 

شراری بر نوا بخشیدم و آتش به پا کردم

 

به امیدی که دل را بر ضریح غربتش بندم

 

غزل های غریبی نذر پابوس رضا کردم 

نظرات 5 + ارسال نظر
(وبلاگ طرفداران ناصر عبداللهی) چهارشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 14:39 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

مرسی از آپ فوق العادت آقا آرش... این کار بسیار دلنشینه رضا نگهدارش باشه.

سلام

مرسی

سامان پنج‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:43

خیلی حال و هوای خوبی به آدم میده

سلام

همین جوره

مرسی

رامین سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 20:26 http://raminsari.blogfa.com

شما بهترین هستید....

سلام
لطف داری عزیز

سلام عید غدیر برشما مبارک دوست عزیز

سلام
عید شما هم مبارک

سامان دوشنبه 21 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 17:34

داداشی عیدت مبارک.

سلام
مرسی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد