آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

نامهربانی

نامهربانی


در دیگران میجوییم اما بدان ای دوست
اینسان نمیابی ز من . حتی نشان ای دوست
من در تو گم گشتم مرا در خود صدا میزن
تا پاسخم را بشنوی . پژواک سان ای دوست
ای دوست ای دوست ای دوست ای دوست
در آتش تو زاده شد ققنوس شعر من
سردی مکن با این چنین آتش به جان ای دوست
گفتی بخوان . خواندم . اگر چه گوش نسپردی
حالا که لالم خواستی. پس خود بخوان ای دوست
ای دوست ای دوست ای دوست ای دوست
من قانعم . آن بخت جانی دار نمیخواهم


گر میتوانی یک نفس با من بمان ای دوست
یا نه تو هم . با هر بهانه شانه خالی کن
از من . ولی بر شاخه ها بار گران ای دوست
نامهربانی را هم از تو دوست خواهم داشت
بیهوده میکوشی بمانی مهربان ای دوست
آن سان که میخواهد دلت. با من بگو . آری
من دوست دارم حرف دل را بر زبان ای دوست
ای دوست ای دوست ای دوست ای دوست
ای دوست ای دوست ای دوست ای دوست


  

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:31 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام

خوبین؟

شما رو دعوت می کنم به شنیدن demo آلبوم بسیار متفاوت به نام " بر نمی گردی " با صدای اسحق احمدی ...

دانلود این تراک رو از دست ندین ... [لبخند]

منتظرتونم ...

سلام
قربانت مرسی
باشه چشم
حتما میام

احمد چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 17:39

سلام خسته نباشید
یه سوال از محضر تون داشتم ؟ شما اهنگ (تو که تنها یارمی) روداریدکه ناصر عبداللهی با گیتار اجرا نمودن اگر دارید لطفا برای دانلود بزارید با سپاس ازشما

سلام دوست عزیز

شما می تونید در پست جدید این قطعه را دانلود کنید

mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد