آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

آخرین حضور ناصر در برنامه پنجره

دانلود  

 

آخرین حضور ناصر در برنامه پنجره 

 

در این برنامه ناصر از کنسرتی صحبت میکنه که در زابل داشته و قطعه پشت این پنجره رو اجرا میکنه 

 و دعا میکنه که بارون بباره  هفته بعدش هم سعید حبیبی یکی از نوازندگان گروه ناصریا به ناصر میگه که تو زابل برف اومده 

 

همون شب که این برنامه پنجره پخش میشد ناصر دعا کرد که بارون بباره   نصف شب بود رفتم بخوابم  

 

دیدم داره  بارون میاد

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسمین دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 18:12 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

دوست گرامی سلام...
سلام به همراه تشکر فراوان...
واقعا ممنونم.ولی متاسفانه خیلی خیلی تکه تکه و ناقص بود .چرا؟؟؟؟؟
یک سوال مهم و حیاتی ازتون دارم ٫اگر می دانید حتما جوابم را بدهید...بسیار ممنونتان می شوم:
میشه تاریخ دقیق پخش این برنامه (همین شب) و قسمتهای دیگر پنجره که ناصر عزیزم درش حضور داشته را به من بگویید؟؟؟ولی این قسمتش خیلی برام مهمه.
فدای روح پاک و ملکوتی ناصر همیشه زنده...
یاعلی...

سلام
این برنامه از وبلاگ ردپایی از جنوب تا ملکوت گرفتم که شامل 7 عدد فیل بود متاسفانه فقط تونستم فایل اول دانلود کنم

بنده خودم اون شب این برنامه رو دیدم که پخش می شد از شبکه سه تاریخ دقیق شو یادم نیست اما اون طوری که تو وبلاگ زده بود گویا سال 85 بوده و آخرین حضور ناصر در این برنامه

این هم ادرس وبلاگ ردپایی از جنوب تا ملکوت تا اگه شما تونستین بقیه فایل ها رو دانلود کنیین

http://www.nasseria.blogfa.com/

مرسی

حامد دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:54 http://www.psychologicalscience.ir

@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

mer30

حامد دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:55 http://www.psychologicalscience.ir

@...............@..........@............@@@@@..........@
@@..........@@......@.....@......@..........@......@....@
@.@........@.@....@.........@....@..........@....@........@
@..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@
@...@....@...@....@.........@................@....@.........@
@....@..@....@....@.........@................@....@.........@
@.....@@.....@....@.........@................@....@.........@
@......@.......@....@.........@................@....@.........@

یاسمین سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:15 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام...
ممنون از پاسختان.
بله خودم چند ماه پیش رفتم ولی موفق به دانلود و دیدن این فیلم ها نشدم.
البته باز هم امتحان کردم ٫ولی متاسفانه نشد.
در مورد تاریخ همین قسمت پنجره هم باید بگم برای من خیلی مهمه ولی باز ممنون.
اگر زمانی متوجه شدید مرا هم مطلع کنید.
در پناه حق...

با سلام دوست گرامی

سالش دقیقا یادم نیست اما فکر کنم روزای ازاد سازی خرمشهر بود که کلیپ بوی شرجی هم پخش شد
اگه این کمک تون میکنه

مرسی

حامد یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 http://www.psychologicalscience.ir

آرش عزیز حالت چطوره؟ امیدوارم که حالت خوب باشه و روزای خیلی خوب و شادی رو پشت سر گذاشته باشی، میخواستم پیشاپیش چهارشنبه سوری رو بهت تبریک بگم و امیدوارم که حتما از رو آتیش بپری و فقط مواظب این ترقه ها باش که حسابی میگن امسال خطرناکتر شدن با این انفجارای مهیبشون واقعا دل آدم میریزه...[لبخند][گل]

با سلام

قربانت

مرسی عزیز

یاسمین چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 20:00 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام...
ببخشید من دوباره مزاحم شدم...
می خواستم بپرسم امکانش هست موسیقی(فایل صوتی) ترانه میناب گلستانه و موابرم ناصرجان را برای دانلود در اختیارمان بگذارید؟
همین هایی را که به ترتیب در کنسرت دبی و بوی شرجی خوانده بود.
ممنون...
موفق باشید...
یاعلی...

سلام
بر
یار همیشگی

در اولین فرصت براتون برای دانلود آماده می کنم


راستی میناب گلستانه رو ناصر تو کنسرت دبی اجرا کرده بود نه تو بوی شرجی

مرسی

یاسمین یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام...
واقعا ممنونم شرمنده کردید...
بله من هم که خودم گفتم به ترتیب ٫یعنی میناب گلستانه در کنسرت دبی و موابرم در کنسرت بوی شرجی...
مثل اینکه نتونستم خوب منتقل کنم...
اما بسیار بسیار سپاسگذارم...
یاعلی...

با سلام

من گیرنده ام ضعیفه


باشه اون فایل هم براتون اماده می کنم برای دانلود

سال خوبی داشته باشین

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد