آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

موا برم

موا برم 

 

دانلود 

 

 

کنسرت بوی شرجی

بهار بهار

 

  

بهار بهار 



صدا همون صدا بود

صدای شاخه ها و ریشه ها بود

بهار بهار

چه اسم آشنایی

صدات میاد ... اما خودت کجایی

وابکنیم پنجره ها رو یا نه

تازه کنیم خاطره ها رو یا نه

بهار اومد لباس نو تنم کرد

تازه تر از فصل شکفتنم کرد

بهار اومد با یه بغل جوونه

عید آورد از تو کوچه تو خونه

حیاط ما یه غربیل

باغچه ما یه گلدون

خونه ما همیشه

منتظر یه مهمون

بهار اومد لباس نو تنم کرد

تازه تر از فصل شکفتنم کرد

بهار بهار یه مهمون قدیمی

یه آشنای ساده و صمیمی


یه آشنا که مثل قصه ها بود

خواب و خیال همه بچه ها بود

آخ ... که چه زود قلک عیدیامون

وقتی شکست باهاش شکست دلامون

بهار اومد برفارو نقطه چین کرد

خنده به دلمردگی زمین کرد

چقد دلم فصل بهار و دوست داشت

واشدن پنجره ها رو دوست داشت

بهار اومد پنجره ها رو وا کرد

من و با حسی دیگه آشنا کرد

یه حرف یه حرف ‚ حرفای من کتاب شد

حیف که همش سوال بی جواب شد

دروغ نگم ‚ هنوز دلم جوون بود

که صبح تا شب دنبال آب و نون بود



شعر :استاد محمد علی بهمنی

آهنگساز : تورج شعبان خانی

تنظیم :حمید رضا صدری

با صدای ناصر عبداللهی

آخرین حضور ناصر در برنامه پنجره

دانلود  

 

آخرین حضور ناصر در برنامه پنجره 

 

در این برنامه ناصر از کنسرتی صحبت میکنه که در زابل داشته و قطعه پشت این پنجره رو اجرا میکنه 

 و دعا میکنه که بارون بباره  هفته بعدش هم سعید حبیبی یکی از نوازندگان گروه ناصریا به ناصر میگه که تو زابل برف اومده 

 

همون شب که این برنامه پنجره پخش میشد ناصر دعا کرد که بارون بباره   نصف شب بود رفتم بخوابم  

 

دیدم داره  بارون میاد