آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

مثل روزای بارونی

 مثل روزای بارونی


یه روز دلم گرفته بود . مثل روزای بارونی
از اون هواها که خودت . حال و هواشو میدونی
اگه بشه با واژه ها . حالمو تعریف بکنم
تو هم من و شعر منو با همه حست میخونی
یه حالی داشتم که نگو . یه حالی داشتم که نپرس
یه تیکه از روحمو من . جایی گذاشتم که نپرس
یه جایی که میگردم و دوباره پیداش میکنم
حتی اگه کویر باشه . بهشت دنیاش میکنم
اسم قشنگ شهرمو تو میدونی چی میذارم
دونه دونه . کوچه هاشو به اسمای کی میذارم
آخه تو هم مثل منی . مثل دلای ایرونی
وقتی هوا ابری میشه . حال و هوامو میدونی
وقتی هوا ابری میشه . حال و هوامو میدونی
یه روز دلم گرفته بود . مثل روزای بارونی
از اون هواها که خودت . حال و هواشو میدونی
اگه بشه با واژه ها . حالمو تعریف بکنم
تو هم من و شعر منو با همه حست میخونی
یه حالی داشتم که نگو . یه حالی داشتم که نپرس
یه تیکه از روحمو من . جایی گذاشتم که نپرس
یه جایی که میگردم و دوباره پیداش میکنم
حتی اگه کویر باشه . بهشت دنیاش میکنم


Free VPN

دوستان برای دریافت وی پی ان رایگان به سایت زیر مراجعه کرده و ثبت نام کنید

24 ساعت بعد از ثبت نام  به آدرس ایمیل شما یوزر و پس برای شما ایمیل می شود 



ثبت نام

اسم قشنگ

اسم قشنگ


دلتنگ نیستم نه

ولی میخواهم بگویم

تمام کوچه های این سرزمین عزیز سرشار

عطر نام پاره های تن این میهن مقدس است

کوچه ی گل محمدی

خیابان نازقی

بن بست یاس و گذر یاسمن

محله اقاقی

اما نام برادر من نیست

کم نبودی بی شبنم

که خودت بودی ماه مهربان

شاید به همین خاطر است

هرجا که نیستی و هستم یک بید مجنون به خاک می سپارم که عشق را برای همگان می خواستی

نه برای خود


گروه اخرین ستاره

 چند روزی هست که گروه آخرین ستاره در فیس بوک راه اندازی کردم


دوستان برای پیوستن به گروه به آدرس زیر مراجعه کنند


آخرین ستاره




پشت این پنجره ها

پشت این پنجره ها


پشت این پنجره ها وقتی بارون میباره
وقتی آهسته غروب . تو خونه پا میذاره
وقتی هر لحظه نسیم . توی باغچه ها میاد
توی خاک گلدونا . بذر حسرت میکاره
وقتی شبنم میشینه . رو غبار جاده ها
وقتی هر خاطره ای تورو یادم میاره
وقتی توی آینه . خودمو گم میکنم
میدونم که لحظه هام . رنگ آبی نداره
تازه احساس میکنم که چشام بارونیه
پشت این پنجره ها داره بارون میباره
تازه احساس میکنم که چشام بارونیه
پشت این پنجره ها داره بارون میباره