آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

کلیپ فلش

در این پست چند کلیپ تصویری با فرمت فلش برای دانلود اماده کردم که با نرم افزار فلش پلیر  اجرا میشه

دوستان برنامه  فلش پلیر رو برای دیدن کلیپ های زیر از اینجا دانلود کنید


 لوگوی ابتدای سایت ناصریا 


ستاره


ناصریا


بهار بهار


خونه


بهت نگفتم


نقش جمال


هوای حوا


یا فاطمه بنت نبی 


فریادرس   (مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید )


فصل بهار   (نارد ز یادم )


کودکان خیابانی


حکمت


منو ببخش


نازتکه



صدای بارون


هوای حوا۱

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 00:41

سلام خسته نباشید اقا ارش عزیز
اقا ارش ازمحضرتون سوالی داشتم ؟ می خواستم بدونم
این کلیپ فلش که از ناصر عزیز گداشتن باچه فرمتی این
کلیپ فلش ها باز میشه چون توی کامپیوتر من اجرا میشه لطف منو
راهنمای کنید . راستی شما( اهنگ خواب ستارها )که ناصر و مهدی شهسوازاد رو دارید که توی (البوم خاکستر و باد) باهم اجرا کردن دارید اگر دارید برای دانلود بزارید ممنون از شما

و سوم ااین که...
ادرس سایتتون رو که وارد گوگل می کنم بخش نظرات سایت رو
باز میکنه لطفا درست کنید http://starend.blogsky.com/

با سلام به شما دوست عزیز
کلیپ های فلش با نرم افزار های فلش پلیر اجرا میشه توی کامپیوتر
البته خود Internet Explorer اجرا میکنه
این برنامه رو برای دانلود می زارم حجمش کمه که دانلود کنید


گوش نکردم اهنگ شو
فقط یادمه یه اهنگ با هم خوندن واسه تیتراژ پایانی سریالی بود که سال ها پ یش از شبکه ی ۲ پخش می شد

ویدا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 http://baro0n.blogsky.com/

سلام
من این آهنگ تیتراژ سریال خاکستر و باد رو همون زمان با ویدئو ضبط کردم.خیلی دنبال این آهنگ هستم. ممنون میشم اگه به دستتون رسید برای دانلود بگذارید.

سلام به شما دوست عزیز
لطف کردین اومدین
نشنیدم متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد