آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

تو یاد دادی به این صدا که سر بده ترانه رو تویی که زنده می کنی

تو یاد دادی به این صدا که سر بده  ترانه رو   تویی که زنده می کنی  شعر های عاشقانه رو


گل یخ

از البوم غزلک


شعر یغما گلرویی

آهنگ ساز   :ناصر

خوانندگان سعید شهروز به همراه ناصر 



گل یخ



سعید شهروز:

آی گل یخ آی گل یخ زمستونم بارشو بست

طلسم زم حریر شب تنها با دست تو شکست

ناصر عبداللهی:

تو یاد دادی به این صدا که سر بده ترانه رو

تویی که زنده میکنی شعرهای عاشقونه رو

سعید:

از من و تو گذشت عزیز به شب بگو آفتابی شه

ستاره رو سرم بریز به شب بگو آفتابی شه

ناصر:

از من و تو گذشت عزیز به شب بگو آفتابی شه

ستاره رو سرم بریز به شب بگو آفتابی شه

سعید:

آی گل یخ با تو میشه دل به ترانه ها سپرد

با تو میشه ستاره بود همیشگی شد و نمرد

ناصر:

وقتی که تو کنارمی تازه منو من میبینم

آفتاب و مهتاب نمیخوام این شبو روشن میبینم


سعید:

از من و تو گذشت عزیز به شب بگو آفتابی شه

ستاره رو سرم بریز به شب بگو آفتابی شه

ناصر:

از من و تو گذشت عزیز به شب بگو آفتابی شه

ستاره رو سرم بریز به شب بگو آفتابی شه

ناصر:

آی گل یخ با دست تو درای بسته وا میشن

وقتی که تو پیش منی گمشده ها پیدا میشن

سعید:

قناری تو کنج قفس پرواز معنا میکنه

برای دیواری که هست پنجره رو وا میکنه

ناصر:

از من و تو گذشت عزیز به شب بگو آفتابی شه

ستاره رو سرم بریز به شب بگو آفتابی شه

سعید:

از من و تو گذشت عزیز به شب بگو آفتابی شه

ستاره رو سرم بریز به شب بگو آفتابی شه




نظرات 5 + ارسال نظر
ali سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 16:52 http://www.ghaemiyeh.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
به سایت ما هم یه سری بزنید
اینجا می تونید برای موبایل نرم افزارای خوبی رو دانلود کنید
www.ghaemiyeh.com

با سلام
خیلی ممنون
لطف دارین شما
حتما میام

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 17:34 http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

منم سلام
باشه میام حتما
کسی رو که سراغ ندارم
خودم هم وبلاگ راه انداختم تا یه سری از اثار ناصرو واسه دانلود بزارم تا دوستان دانلود کنند
mer30

محمد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:45

سلام اقا ارش.خسته نباشید
اقا ارش اون دواهنگ ناصررو براتون فرستادم

فرمودید کمک فکری / به نظر شما جای چی تو وبلاگ کمه

1- متن شعر و ترانه های ناصر
2- اثار تصویری ناصر
۳ـ عکس های ناصر
۴ ـترانه های معنوی ناصر
۵ ـ ترانه های اجرا شوده توسوت ناصر با گیتارش
درزم بنده میتونم در مورد گزینه ۵ به شما کمک کنم
اگر تمام مطالب وبلاگ شما در مورد ناصر و اهنگ های و اثار تصویری
و عکس های ناصر باشه بهتره

اقا ارش ادرس سایتتون رو که وارد گوگل می کنم بخش شناسنامه سایت رو باز میکنه لطفا درست کنید http://starend.blogsky.com ممنون از شما

منم سلام
باز هم لطف می کنی بفرستی برام هر چی داری
در مورد گوگل نمی دونم چیه مشگلش خودم که ادرس وبلاگ و وارد می کنم نسخه موبایل وبلاگ و باز میشه
Mer30

حمید چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 14:52

با سلام
شما اهنگ خواب ستارها که ناصر ومهردادشهسوازاد رو دارید که در البوم خاکستر و باد باهم خوندن دارید اگر دارید برای دانلود بزارید ممنون

منم سلام
نه اهنگ شو که ندارم خیلی دوست دارم که بشنوم از ناصر هر چی اهنگ داشتم گذاشتم فقط چند تا کار تصویری مونده اون هم دارم واسه دانلود اماده می کنم
Mer30

محمد پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:23

باسلام
اقاارش شما چقدر از اثار (ناصر) از قبیل اثار صوتی و تصویری که از یشون پخش نشوده دراختیار دارید برام نام ببرید/ تا بنده به تونم هرچه بهتر به شما وتمام علاقمندان صدای ناصر و برای زنده نگاه داشتن یاد وخاطر این مرد بزرگ جنوب و اولین و (آخرین ستاری) درخشان موسیقی پاپ معنوی ایران زمین کمکی هر جند کوچک
کرده باشم

با سلام
خوبی شما
همون طور قبلا گفتم هرچی از اثار ناصر داشتم گذاشتم
چند تا کار تصویری مونده که یکی شو امروز می زارم
( که میشه گفت جزء اخرین اجراهای ناصر به حساب میاد
مراسم مربوط میشه به جشنواره موسون در چابهار در مرداد ۸۵ )
بعد از اتمام این بخش تصویری- بخش ملودی و شعر اکورد ترانه های ناصر اماده می کنم تا دوستانی که ساز کار می کنند این قطعات رو بنوازنند
باز هم مرسی از حضور همیشگی ت تو وبلاگ و کمک های شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد