آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

مهاجر

با سلام خدمت دوستان


برای امروز یک اجرای دیگه ناصر و گذاشتم که در سال ۸۳ اجرا شده





ضیافت

 لینک ۲ 




ناصریا


لینک ۲


نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:15 http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

با سلام به شما
حتما میام
mer30

مافی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:18

سلام
اقا ارش میشه لطف کنید تمام کارون های البوم های ناصر رو باسایز
اصلی برارید برای دانلود ممنونم

با سلام به شما دوست عزیز
اگه منظورتون سایز فایل های تصویری که کوچیه اون به خاطر نوع فرمت فایل هست که معمولا برای دانلود با فرمت wmv می زارن که حجم فیل هارو کم میکنه و متاسفانه کیفیت ش هم پایینه

مافی پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:00

با سلام مجدد خدمت شما
اقا ارش منظورم این بود که میشه لطف کنید تمام کاور های آلبوم همون عکسهای روی جلد البوم های ناصر رو باسایز اصلی برارید
برای دانلود ممنونم

سلام
بله حتما
دارم البوم های ناصرو واسه دانلود اماده میکنم
واسه هر البوم عکس هاشو مزارم
باز هم از حضورتون تو وبلاگ تشکر می کنم
mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد