آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

دانلود کنسرت ناصریا


یا فاطمه بنت نبی


معرفی اعضای  گروه ناصریا


 دکلمه  ( همه روز روزه بودن )


پشت این پنجره ها


مثل روزای بارونی


نامهربانی


ضیافت


طعنه ناشنیده


سربلند


نازتکه ( تک نوازی گیتار )


آسمان ابری  وقت غروب ( تک نوازی گیتار )


دکلمه  ( به امیدی که دل را بر ضریح غربتش بندم )


چهل شب سوختم آیینه باریدم دعا کردم

 

دلی با اشک شستم نذر دیدار خدا کردم

 

چهل شب زیر باران خیس شد پیراهن روحم

 

شدم شفاف و خود را پاک از این رنگ و ریا کردم

 

چهل شب در چهل منزل به دنبال خودم رفتم

 

خودم را ، آن من گمگشته خود را صدا کردم

 

به دنبال صدایی مهربان از خویشتن رفتم

 

جهت ها ناگهان گم گشت و رو بر نا کجا کردم

 

دلم از کوچه های توبه رفت و با خدا پیوست

 

من او بار ها را هر چند در دوزخ رها کردم

 

درونم جنگلی در می پسچید همچون نی

 

شراری بر نوا بخشیدم و آتش به پا کردم

 

به امیدی که دل را بر زریح غربتش بندم

 

غزل های غریبی نذر پابوس رضا کردم


طعنه ناشنیده ۲


بهار بهار

ضیافت ( نازنین عبداللهی )  این لینک اصلاح شد


ناصریا  






نظرات 1 + ارسال نظر
علی جمعه 19 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:26 http://Isaacahmadi.mihanblog.com

سلام دوست عزیز

ممنون از مطالب قشنگتون ...

با نزدیک شدن به چهارمین سال پرواز ناصر عبداللهی با مطلبی به عنوان :

" درد دل اسحق با ناصر عبداللهی بعد از چهار سال سکوت ... " به روزم .

منتظر حضور صمیمی شما هستم ...

یا علی ...

سلام به شما دوست گرامی
لطف دارین خیلی ممنون
چشم حتما میام
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد