آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

تو کجایی

تو کجایی که ببینی
از غم و گریه شکستم


روی خاک تربت تو
من به سوگ تو نشستم

تو کجایی که ببینی
لحظه های بی کسی مو
فصل سرد بی تو بودن
هق هق دلواپسی مو

تو کجایی که ببینی
هق هق دلواپسی مو
تو کجایی که ببینی
هق هق دلواپسی مو

بی تو سخته رفتن من
بی تو سخته موندن من
این چه وقت سفرت بود
ای امید بودن من
ای امید بودن من

تو کجایی که ببینی
از غم و گریه شکستم


روی خاک تربت تو
من به سوگ تو نشستم

تو کجایی که ببینی
لحظه های بی کسی مو
فصل سرد بی تو بودن
هق هق دلواپسی مو

تو کجایی که ببینی
هق هق دلواپسی مو
تو کجایی که ببینی
هق هق دلواپسی مو

تو کجایی که ببینی
از غم و گریه شکستم



تو کجایی که ببینی
از غم و گریه شکستم


روی خاک تربت تو
من به سوگ تو نشستم

تو کجایی که ببینی
لحظه های بی کسیمو
فصل سرد بی تو بودن
هق هق دلواپسی مو

تو کجایی که ببینی
هق هق دلواپسی مو
تو کجایی که ببینی
هق هق دلواپسی مو

بی تو سخته رفتن من
بی تو سخته موندن من
این چه وقت سفرت بود
ای امید بودن من
ای امید بودن من

تو کجایی که ببینی
از غم و گریه شکستم


روی خاک تربت تو
من به سوگ تو نشستم

تو کجایی که ببینی
لحظه های بی کسیمو
فصل سرد بی تو بودن
هق هق دلواپسی مو

تو کجایی که ببینی
هق هق دلواپسی مو
تو کجایی که ببینی

هق هق دلواپسی مو


دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
حامد یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 http://www.mineraldata.blogfa.com

سلام آقا آرش من در به در دنبال این آهنگ تو کجایی هستم ازت خواهش میکنم یه جوری فایل صوتیش رو بهم برسون
شماره تماسمم برات میذارم
۰۹۱۳۹۶۰۵۰۲۳

lسلام
سعی میکنم امروز فایل شو برای دانلود تو وبلاگ ذارم
mer30

حامد پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 http://www.mineraldata.blogfa.com

آقا آرش ازت خیلی خیلی ممنونم کارت راسته یه دنیا خوبی ارزش داشت/متشکرم/دستت درد نکنه/

وظیفه است
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد