آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

معجزه شرقی

با تو این ثانیه ها معنی تکرار نبودن، باور آینه ها جرات انکار نبودن...
بودنت معجزه ی شرقی باران و عطش، تو نبودی روز و شب این همه تب دار نبودن...
تو نه سحری، تو نه جادو ، نه سرابی، میدونم تو نه آغاز یه رویا نه یه خوابی میدونم...
تو همون آیت نوری، توی شبهای سیاه، توی آوار تباهی تو امیدی تو پناه،...
گرچه هنوزم فاصله ها خورشید رو از من میگیره اما نذار این شب زده باز تو تن ظلمت بمیره...
ثانیه ها ، ثانیه ها، وسعت فریاد منه،کاری بکن، کاری بکن،
فرصت میلاد منه ...
با تموم خستگیام، با همه دلبستگیام، لب خاموشم تو رو چون شعری واسه فریاد کم میاره...
 
 
تو کویر تشنه روح من بگو باز بارون بباره... 
 

» شاعر : کیومرث حیدری
» خواننده : منوچهر طاهرزاده
» آلبوم : آخرین برگ
» آهنگ : معجزه ی شرقی

دانلود
نظرات 6 + ارسال نظر
پریا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 14:48 http://pariya-t.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی دارید خوشحال میشم به من سر بزنید و اگر مایلید همدیگرو لینک کنیم منتظر نظرتون هستم.

سلام
دوست عزیز
مرسی لطف داری شما
حتما میام
در اولین فرصت

پریا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 19:20 http://pariya-t.blogsky.com

مرسی اومدید منم لینکتون کردم

زحمت کشیدی
mer30

یاسمین دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام بر شمادوست گرامی .نوروز ۱۳۹۰ برشما مبارک باد ان شالله

با سلام
خیلی ممنون
سال خوبی داشته باشین

کسی از ما نمیپرسه که بهارمون کجاست
خنده سبز بهار کجای گریه های ماست؟
کسی از ما نمیپرسه که کجای جاده ایم
بین این این همه سوار چرا هنوز پیاده ایم
کسی نیس نشون بده نشونی ستاره رو
به دل ما یاد بده تولد دوباره رو

تقویم کهنه رو باید ببندیم
باز باید دروغکی بخندیم
بهار داره پا میذاره تو خونه
حنجره قلب ما کی می خونه

یکی باید واسه ما بهارو معنا بکنه
سفره گمشده هفت سین پیدا بکنه
یکی باید بیاد و سین سکوت بشکنه
رمز قد کشیدن تو کوچه فریاد بزنه


mer30

ر-م دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:10

http://www.4shared.com/get/wP-s7h53/Mojezeh_e_sharghi.html


از لینکایی که گذاشتین استفاده کردم
مرسی
یاد نوجوونی بخیر
خیلی خاطره ها برام زنده شد

سلام
خوشحال شدم
مرسی

mehdi پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:34

mamnon .

خواهش میکنم

مرسی

arian شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:09

mer30

قربانت

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد