آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

یه رویا


یه رویا 


یه روز از همین روزا روی شب پا میذارم
توی قاب لحظه ها عکس فردا میذارم
تا که خوب خوب بشه زخمای دلواپسی
عشقو مرهم میکنم روی دلها میذارم
تو وجود آدما حس آشنایی هست
مثل حس من و تو . اسمشو ما میذارم
عزم آدما بلند . روح آدما وسیع
عزم آدما بلند . روح آدما وسیع
توی شعرم واسشون . کوه و دریا میذارم
کوه و دریا میذارم...
توی بحت جاده ها . هر جا که دیدنی نیست
چشمامو میبندم و جاش یه رویا میذارم
توی بحت جاده ها . هر جا که دیدنی نیست
چشمامو میبندم و جاش یه رویا میذارم
من مسافر و غریب . اما لبریز یقین
میدونم تو راه عشق همه رو جا میذارم
من مسافر و غریب . اما لبریز یقین
میدونم تو راه عشق همه رو جا میذارم
عزم آدما بلند . روح آدما وسیع
عزم آدما بلند . روح آدما وسیع
توی شعرم واسشون . کوه و دریا میذارم
کوه و دریا میذارم...
توی بحت جاده ها . هر جا که دیدنی نیست
چشمامو میبندم و جاش یه رویا میذارم
توی بحت جاده ها . هر جا که دیدنی نیست
چشمامو میبندم و جاش یه رویا میذارم
من مسافر و غریب . اما لبریز یقین
میدونم تو راه عشق همه رو جا میذارم
من مسافر و غریب . اما لبریز یقین
میدونم تو راه عشق همه رو جا میذارم
یه روز از همین روزا روی شب پا میذارم
توی قاب لحظه ها عکس فردا میذارم
یه روز از همین روزا روی شب پا میذارم
توی قاب لحظه ها عکس فردا میذارم



نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:53 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام

به روزم با :

آلبوم " بر نمی گردی "

اثری دیگر از اسحق احمدی

شامل 5 قطعه فارسی و 3 قطعه بندر عباسی بسیار متفاوت و زیبا ...

شما رو به شنیدن این آلبوم دعوت می کنم .

شاد باشین ...

سلام خوشحالمون کردی
حتما میام
mer30

مهندس محیط زیست دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:26 http://ourdifferentworld.mihanblog.com/

سلام مدیر محترم وبلاگ آخرین ستاره وبلاگ زیبایی دارید خوشحال میشم یه سری به وبلاگم بزنید و اگر مایل باشید تبادل لینک کنیم.

سلام

خیلی ممنون

لطف دارین شما
بله حتما میام

mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد