آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

دانلودسری دوم برنامه پنجره




دانلود قسمت هفتم


لینک2


دانلود قسمت هشتم  

لینک2


دانلود  قسمت نهم  اجرای اسحاق احمدی   علی دردم

لینک2

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسمین شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:34 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام ..خیلی ممنون بابت گذاشتن این فیلمهای بی نظیر از ناصر عزیزم.ولی متاسفانه من هرکاری می کنم نمی تونم دانلود کنم.همینطور که کلیپ ابروآفتاب را نتونستم ولی از لینک دوم موفق شدم.مثل همان لینک دوم ابروآفتاب امکانش هست این کلیپ ها را از همان طریق در اختیارمون بگذارید؟؟؟؟؟؟؟بسیار ممنون میشم.

با سلام

خواهش میکنم

وظیفه ست

لینکها که مشکل ندارن و چند باری هم دانلود شدن

با این حال باشه چشم براتون لینک دوم میزارم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد