آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

1010

امروز 10 دی هزارو سیصد و نود


این  روز و


به حضرت عیسی بن مریم


و
 ناصر عبداللهی          (  تولد ناصر عبداللهی  امروز )


   و


خودم تبریک می گویم
 


نظرات 6 + ارسال نظر
یاسمین شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:46 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

تولد هر سه علی الخصوص ناصر عزیزم مبارک...

mer30

یاسمین شنبه 10 دی‌ماه سال 1390 ساعت 22:48 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

ازی یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:44

ناصرعزیزم تولدت مبارک یه هفته است دارم با اهنگای تو کار می کنم صدات رویاییه و تکرار نشدنی

mer30

مسعود یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1390 ساعت 19:25

تولددسته جمعیتون با هم مبارک باشه
میگم اقا ارش دستت دردنکنه برای ناصر زحمت میکشی
میگم یه سوال داشتم ایا بازم کلیپ تصویری از ناصریا داری یا فیلم منتظرم یاعلی
راستی اگر وقت کردی فیلمی ناصر بازی کرده بذار
خسته نباشی

سلام

کنسرت ناصر تو دبی هست

+

چند تا برنامه تلویزیونی

+

صحنه هایی از فیلم بازیگر که ناصر توش بازی کرده

در اولین فرصت سعی می کنم برای دانلود اماده کنم

مرسی

آرمین شنبه 24 دی‌ماه سال 1390 ساعت 14:00

سلام
اگه تو آرشیوتون حضور ناصر در برنامه پنجره مربوط به نوروز 85 و برنامه نوبت همدلی در سال 85 هم دارید لطفا برای دانلود قرار بدهید .
همچنین نام برنامه هایی که ناصر در آنها اجرا کرده و شما آن اجراها را در اختیار دارید و هنوز برای دانلود آنها را در وبلاگ قرار نداده اید نام آن برنامه ها را بنویسید .
با تشکر

با سلام دوست عزیز

متاسفانه ندارم این برنامه هارو

بله حتما چشم

مرسی

یاسمین چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:48 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام...
باصدای ملکوتی زنده یاد ناصر عزیز به مناسبت شب پر افتخار لیلهُ المبیت به روزم...
منتظرتان هستم...

سلام

حتما میام

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد