آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

تنهایی

تنهایی


در این قطعه پیمان اهوازی که صداش خیلی شبیه ناصر عبداللهی  مجتبی کبیری رو همراهی کرده


و بنده هم به اشتباه  در این پست ( البته سایت ایران ترانه به اسم ناصر  تو پیج اصلی ثبت کرده بود )  به اسم ناصر گذاشتم


از تک تک دوستان عذر خواهی می کنم 

(با تشکر از ساسان به خاطر یاداوری شون )


آلبوم شب و روز ( مجتبی کبیری)

با صدای مجتبی کبیری   و پیمان اهوازی




 دانلود






پرم از تنهایی
کوهی از آتیشم
عکستو می بینم
تا یکم خالی شم

تو دلم آشوبه
ذهن من آشفته س
بی تو بازم جاده
بی تو بازم بن بست


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست


پرم از تنهایی
عکستو می بینم




حسرتم آب شد و روی آئینه نشست

بغض من لرزید و دل آیینه شکست


خسته از کابوس و خسته از تکرارم

من از این تنهایی به خدا بی زارم


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست


کوهی از آتیشم
عکستو می بینم
تا یکم خالی شم

ساعت دیواری از نفس افتاده
نیستی و تنهایی کار دستم داده


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست


حسرتم آب شد و روی آئینه نشست
بغض من لرزید و دل آئینه شکست
نظرات 6 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:36

با سلام
عالی بود دستت درد نکنه
خسته نباشی
میگم اگه تصویری هم داری بذار
واقعان صداش تک بود یاعلی
منتظرم

سلام

خواهش می کنم

در اولین فرصت حتما

مرسی

hani پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 http://iranstar2iran.ir7.ir

سلام.
عالی بود آرش جان.مرسی

سلام


قربانت

ساسان جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44

سلام وخسته نباشید ولی من فکر کنم این صدای مرحوم ناصر عبداللهی نیست

سلام

مرسی ار یاد اوری تون
درسته

صدای پیمان اهوازی ه که خیلی شبیه صدای ناصر عبداللهی

هست

این پست اصلاح میشه

مرسی 2باره

یاسمین دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یاسمین شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:29 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

سلام...
باز هم اگر فیلمی از ناصرجان دارید برایمان بگذارید.
دلم خیلی براش تنگ شده.
ممنون.
یاعلی...

سلام

حتما

یک دوست دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:19 http://yeksobhyektarane.blogfa.com/

با سلام
عیدتون مبارک
بروزم دوست عزیز

سلام

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد