آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی
آخرین ستاره

آخرین ستاره

خلوت گاهی برای دریافت آثار ناصر عبداللهی

آخرین خدا نگه دار

دانلود فایل تصویری قطعه آخرین خدا نگه دار کنسرت ناصریا


نمی دونم چرا این قطعه تو فیلم کنسرت نبود ؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مژگان سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:51

سلام و با سپاس فروان مرسی که از ناصریا تصویری پخش میکنید میخواستم خواهش کنم ادامه دهید اخه خیلی دلم براش تنگ شده

سلام

وظیفه ست عزیز

حتما


مرسی

یاسمین یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:41

سلام...
عید بزرگ فطر بر شما و همه ی مسلمین مبارک...

سلام


تشکر همچنین دوست عزیز

مرسی

سجاد یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:34

سلام.
واقعا ممنون که کنسرت های ناصر را می ذاری.
ناصر واقعا تک بود.
اگه امکانش وجود داره میشه همه ی کنسرت را پشت سر هم و کامل بذاری.اگه هم نمیشه جایی را سراغ داری بتونم تمام کنسرت های ناصر را به طور کامل تهیه کنم.
خیلی جاها گشتم ولی پیدا نکردم.
بازم ممنون

سلام

تشکر

تمام کنسرت های ناصر رو می تونین از بخش کنسرت وبلاگ دانلود کنید پشت سر هم و کامل

مرسی

یاسمین سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:52

باز هم سلام.
می خواستم بپرسم باز این وعده ی آمدن آلبوم رخصت ناصر عزیز دروغ بود؟که گفتند بعد از ماه رمضان می آید؟
البته من می دانستم و با خواندن این خبر خیلی خوشحال نشدم و دلخوش ٫چون اردیبهشت پارسال هم قطعی قرار بود بیاد ولی متاسفانه...
این همه آلبوم از هر خواننده ای که بگی میاد بیرون ولی نمی دونم و نمی فهمم که چرا بعد از مرگ این عزیز هنرمند هم اینقدر سنگ اندازی می کنند...
خدا از سرشان نگذرد.
من که همچنان دعا می کنم که رخصت بی هیچ سانسوری به بازار بیاید و پول فروشش هم نصیب سودجویان نشود بلکه حق به حقدار برسد.
(منظورم خانواده ی ناصر عبداللهی عزیز است)
ببخشید
یاعلی...

سلام


من هم بی خبرم

و همچنان منتظر


مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد